فروشنده سلاح غیرمجاز و مواد مخدر در دزفول دستگیر شد

فروشنده سلاح غیرمجاز و مواد مخدر در دزفول دستگیر شد
۱۴۰۳-۰۳-۲۱
74 بازدید

به گزارش عماریون دز به نقل از روابط عمومی دادگستری دزفول، مهدی‌ آماده روز دوشنبه بیان کرد: در پی گزارش و رصد اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره اطلاعات شهرستان دزفول مبنی بر فروش مواد مخدر و سلاح غیرمجاز در این شهرستان، موضوع دستگیری فرد مجرم به صورت ویژه در دستور کار این […]

به گزارش عماریون دز به نقل از روابط عمومی دادگستری دزفول، مهدی‌ آماده روز دوشنبه بیان کرد: در پی گزارش و رصد اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره اطلاعات شهرستان دزفول مبنی بر فروش مواد مخدر و سلاح غیرمجاز در این شهرستان، موضوع دستگیری فرد مجرم به صورت ویژه در دستور کار این دادستانی قرار گرفت.

وی افزود: دادستانی دزفول با همکاری سربازان گمنام امام زمان(عج) با انجام اقدامات قضایی، فنی و اشراف اطلاعاتی موفق به شناسایی مخفیگاه فرد مجرم شدند که پس از صدور دستور قضایی طی عملیات ضربتی و غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دزفول بیان کرد: یک قبضه سلاح کلت کمری غیر مجاز و مقادیر قابل توجهی مواد مخدر از مخفیگاه متهم کشف و ضبط شد.

وی افزود: متهم دستگیر شده در تحقیقات و بررسی‌های انجام شده توسط مقام قضایی رسیدگی کننده به پرونده متهم، به بزه خرید و فروش مواد مخدر و سلاح غیرمجاز اعتراف کرده است.

آماده، خط قرمز این دادستانی را مبارزه با هرگونه اقدام هنجارشکنانه و سلب کنندگان امنیت عمومی دانست و گفت: پرونده مقدماتی تشکیل و متهم با قرار تامین کیفری متناسب به زندان معرفی شد.

برچسب‌ها:, , ,