استقبال از قهرمانان کشتی آسیا در دزفول

استقبال از قهرمانان کشتی آسیا در دزفول
۱۴۰۳-۰۲-۰۳
108 بازدید

به گزارش عماریون دز، شب گذشته سعید اسماعیلی و امین میرزازاده از قهرمانان و مدال آوران کشتی فرنگی قهرمانی آسیا با استقبال مردم و با حضور خادمعلی تهذیبی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دزفول و نماینده اداره کل ورزش و جوانان ومسئولین محلی از طریق فرودگاه دزفول وارد خوزستان شدند. سعید اسماعیلی در وزن […]

به گزارش عماریون دز، شب گذشته سعید اسماعیلی و امین میرزازاده از قهرمانان و مدال آوران کشتی فرنگی قهرمانی آسیا با استقبال مردم و با حضور خادمعلی تهذیبی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دزفول و نماینده اداره کل ورزش و جوانان ومسئولین محلی از طریق فرودگاه دزفول وارد خوزستان شدند.
سعید اسماعیلی در وزن ۶۷ کیلوگرم مسابقات قهرمانی آسیا موفق به کسب مدال طلای این مسابقات شد تا در تاریخ ورزش شهرستان‌ دزفول تاریخ سازی کند.
همچین امین میرزاده نماینده شایسته استان خوزستان در وزن ۱۳۰ کیلوگرم بار دیگر با اقتدار مدال طلای آسیا را بدست آورد و با این قهرمانی به استقبال المپیک خواهد رفت.
گفتنی است روز دوشنبه ۳ اردیبشهت با حضور مسئولین و مردم شهرستان گتوند در تالار ارشاد این شهرستان‌ آیین استقبال و تجلیل از امین میرزاده زاده برگزار خواهد شد.
شایان ذکر سایر مدال‌آوران و قهرمان ارزنده خوزستانی مسابقات قهرمانی و گزینشی المپیک آسیا طی روزهای آینده وارد استان خوزستان خواهند شد.
برچسب‌ها:, , , , , , , , , ,