مشکل جمع آوری پسماند روستاهای بخش چغامیش دزفول برطرف شد

مشکل جمع آوری پسماند روستاهای بخش چغامیش دزفول برطرف شد
۱۴۰۲-۱۰-۰۹
95 بازدید

حسین رحیمی روز شنبه در حاشیه آیین الحاق پنج خودروی خدماتی به ناوگان ماشین آلات بخش چغامیش دزفول در گفت و گو با خبرنگار ما افزود: ۲ خودروی حمل زباله، ۲ دستگاه نیسان جک دار و یک دستگاه تراکتور به ناوگان ماشین آلات دهیاری‌های این بخش افزوده شد. وی با بیان اینکه برخی روستاهای این بخش […]

حسین رحیمی روز شنبه در حاشیه آیین الحاق پنج خودروی خدماتی به ناوگان ماشین آلات بخش چغامیش دزفول در گفت و گو با خبرنگار ما افزود: ۲ خودروی حمل زباله، ۲ دستگاه نیسان جک دار و یک دستگاه تراکتور به ناوگان ماشین آلات دهیاری‌های این بخش افزوده شد.

وی با بیان اینکه برخی روستاهای این بخش برای جمع آوری زیابه با چالش مواجه بودند، ادامه داد: این ۲ خودروی حمل زباله با استقرار در روستاهای حمزه و حاجات علاوه بر جمع آوری پسماند این روستاها، پسماندهای روستاهای اطراف را نیز جمع آوری می‌کنند.

بخشدار بخش چغامیش دزفول بیان کرد: جمع آوری زباله در روستاهای بخش چغامیش به صورت روزانه انجام می‌شود که با ورود این خودروها به ناوگان، جمع آوری زباله در این بخش وضعیت مطلوب تری خواهد داشت.

مشکل جمع آوری پسماند روستاهای بخش چغامیش دزفول برطرف شد

وی با بیان اینکه بخش چغامیش دزفول نخستین بخشداری در خوزستان است که موفق شده این تعداد خودرو را جذب کند، ادامه داد: چهار خودروی جدید شامل یک ماشین حمل زباله و سه نیسان جکی دیگر نیز تا پایان امسال به ناوگان ماشین آلات این بخش افزوده می‌شود که می‌تواند نقش موثری در ارتقای خدمات به اهالی این بخش داشته باشد.

رحیمی با قدردانی از همکاری پست بانک دزفول در تامین تسهیلات مورد نیاز برای خرید این ماشین آلات گفت: ۱۰ درصد اعتبار خرید این ماشین آلات از محل اعتبارات دهیاری‌ها و ۹۰ درصد از طریق تسهیلات پست بانک تامین شده است.

منبع ایرنا

برچسب‌ها:, , , ,