رسیدگی به پرونده‌های حقوقی جامعه هدف با حضور مسئولان قضایی دزفول

رسیدگی به پرونده‌های حقوقی جامعه هدف با حضور مسئولان قضایی دزفول
۱۴۰۲-۱۰-۰۹
123 بازدید

به گزارش عماریون، فیصل مزرعه رئیس دادگستری، مهدی آماده دادستان و تعدادی از همکاران مربوطه، با حضور در بنیاد دزفول با تعدادی از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران دیدار و پرونده‌های حقوقی آنان را بررسی و دستورات لازم را جهت تسریع در کسب نتیجه ابلاغ کردند. محمدحسن جولا رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دزفول در […]

به گزارش عماریون، فیصل مزرعه رئیس دادگستری، مهدی آماده دادستان و تعدادی از همکاران مربوطه، با حضور در بنیاد دزفول با تعدادی از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران دیدار و پرونده‌های حقوقی آنان را بررسی و دستورات لازم را جهت تسریع در کسب نتیجه ابلاغ کردند.
محمدحسن جولا رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دزفول در حاشیه این ملاقات اظهار داشت: این دومین دیدار است که با دعوت از مسئولان قضایی شهرستان صورت می گیرد تا خانواده های معظم شاهد و ایثارگر، بتوانند مسائل، شکایات و پرونده‌های خود را به راحتی و به دور از فضای دادگاه و با حضور مستقیم دادستان و دادگستری مطرح و دستورات مقتضی‌ را اخذ کنند که خدا رو شکر ۱۳ نفر از جامعه‌ هدف بنیاد ضمن طرح دعوی خود در فضای آرام، روند رسیدگی به پرونده های آنان تسریع شد.
وی در ادامه افزود: بازخورد این ویژه برنامه، ابراز خرسندی و رضایت مندی مراجعین از دیدار چهره به چهره با مسئولان قضایی شهرستان بود.
در پایان با اهدای لوح سپاس و هدیه، از حسین بخون جانباز ۴۰ درصد شاغل در دادگستری که در ارائه خدمات به جامعه ایثارگران تلاش های مستمری داشته تجلیل شد.

برچسب‌ها:, , , , ,