برگزاری یادواره ۷۵ شهید فراجا دزفول

برگزاری یادواره ۷۵ شهید فراجا دزفول
۱۴۰۲-۱۰-۰۶
115 بازدید

به گزارش عماریون، با حضور قشر‌های مختلف شهید پرور، نخستین یادواره ۷۵ شهید فرماندهی انتظامی شهرستان دزفول برگزار شد. در این مراسم فرمانده  سپاه حضرت، ولی عصر (عج) خوزستان گفت:  امیدآفرینی و تبیین دستاورد‌های کشور بیش از هر زمانی دیگر ضرورت دارد. سردار سرتیپ پاسدار حسن شاهوارپور افزود:  ناامیدی در میان مردم و جوانان را […]

به گزارش عماریون، با حضور قشر‌های مختلف شهید پرور، نخستین یادواره ۷۵ شهید فرماندهی انتظامی شهرستان دزفول برگزار شد.

در این مراسم فرمانده  سپاه حضرت، ولی عصر (عج) خوزستان گفت:  امیدآفرینی و تبیین دستاورد‌های کشور بیش از هر زمانی دیگر ضرورت دارد.

سردار سرتیپ پاسدار حسن شاهوارپور افزود:  ناامیدی در میان مردم و جوانان را راهبرد کنونی دشمن است و  فضای مجازی به محلی برای ترویج اخبار منفی و سیاه نمایی کشور تبدیل شده است.

سردار سرتیپ پاسدار حسن شاهوارپور سه شنبه شب در نخستین یادواره ۷۵ شهید فرماندهی انتظامی شهرستان دزفول در حسینیه ثارالله دزفول افزود:

وی با تاکید بر اهمیت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات اسفندماه امسال گفت: حضور مردم در انتخابات به معنای مشت محکم زدن به دهان دشمن است.

فرمانده سپاه حضرت، ولی عصر (عح) خوزستان با اشاره به اینکه  ناامنی در مرز‌ها و شهر‌ها ۲ مولفه مهم دشمن برای ناامن کردن کشور بود که این راهبرد‌ها از ابتدای پیروزی انقلاب مورد توجه دشمنان ایران قرار گرفت، بیان کرد:سردار سرتیپ پاسدار شاهوارپور گفت: مردم مظلوم فلسطین که در بدترین شرایط در غزه زیر صد‌ها تن بمب و موشک به شهادت می‌رسند نمونه‌ای از خوی وحشی این مستکبران است.

سردار شاهوارپور افزود: نیرو‌های کمیته انقلاب از جمله نخستین نیرو‌های اعزامی به جبهه‌های جنگ تحمیلی بود که در کنار مرزنشینان، عشایر، بسیج و سپاه در کنار دفاع از امنیت شهرها، به دفاع از کشور پرداختند.

وی ادامه داد: دزفول در دوران دفاع مقدس به طور مداوم زیر باران موشک‌های دشمن بودند و در چنین شرایطی حفظ امنیت داخلی شهر اهمیت داشت.

فرمانده سپاه حضرت  ولیعصر (عج) خوزستان با اشاره به اینکه فرماندهی انتظامی در راه برقراری امنیت و مبارزه با مخلان امنیت و آسایش مردم شهدای فراوانی را تقدیم کرده است، اظهار داشت:  انقلاب اسلامی  نظامی مردم پایه می‌باشد و  حمایت از مستضعفان، تبعیت از ولایت فقیه و دفاع از مقدسات ویژگی‌های پلیس ایران اسلامی است.

برچسب‌ها:, , , , , , ,