فرماندار دزفول: معرفی بیش از پیش دزفول از شبکه خوزستان

فرماندار دزفول: معرفی بیش از پیش دزفول از شبکه خوزستان
۱۴۰۲-۱۰-۰۴
88 بازدید

به گزارش عماریون، پیرو دیدار فرماندار ویژه دزفول با رئیس سازمان صدا و سیمای خوزستان در خصوص معرفی بیشتر ظرفیت‌های شهرستان دزفول در حوزه‌های مختلف از طریق پخش در برنامه‌های تلویزیونی شبکه استانی خوزستان، حسین زاده معاون سیمای صدا و سیمای استان در دزفول حضور یافت و با علیرضا خردمند فرماندار ویژه شهرستان دزفول دیدار […]

به گزارش عماریون، پیرو دیدار فرماندار ویژه دزفول با رئیس سازمان صدا و سیمای خوزستان در خصوص معرفی بیشتر ظرفیت‌های شهرستان دزفول در حوزه‌های مختلف از طریق پخش در برنامه‌های تلویزیونی شبکه استانی خوزستان، حسین زاده معاون سیمای صدا و سیمای استان در دزفول حضور یافت و با علیرضا خردمند فرماندار ویژه شهرستان دزفول دیدار و گفت‌وگو کرد.

در جلسه علیرضا خردمند گفت: شهرستان دزفول در حوزه گردشگری، صنایع، فرهنگی و … دارای ظرفیت‌های بی‌نظیری است که باید بیشتر به آن‌ها پرداخته شود تا بطور شایسته‌ای معرفی شوند.

وی افزود: این انتظار وجود دارد که با برنامه ریزی مناسب برنامه‌هایی خاص شهرستان دزفول در جدول پخش سیمای خوزستان قرار گیرد تا آداب و رسوم، افتخارآفرینان و نقاط گردشگری، تفریحی، فرهنگی، مذهبی و …. معرفی شوند.

در این جلسه مقرر شد یک روز در هفته برنامه‌ای برای معرفی ظرفیت‌های شهرستان دزفول پخش شود و در ادامه مکان‌های مختلفی برای تعیین موقعیت مکانی پخش برنامه‌های تلویزیونی دزفول مورد بازدید قرار گرفت.

برچسب‌ها:, , , , , ,