۸۸ هزار پاکت شیر رایگان در هفته میان دانش آموزان دزفول توزیع می‌شود

۸۸ هزار پاکت شیر رایگان در هفته میان دانش آموزان دزفول توزیع می‌شود
۱۴۰۲-۱۰-۰۳
101 بازدید

امیر ظاهرطحان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ما  افزود: توزیع شیر رایگان در مدارس ابتدایی دزفول از هفته گذشته آغاز شده و به تمام مدارس ابتدایی دولتی این شهرستان گسترش یافته است. وی با بیان اینکه توزیع رایگان شیر در دورترین مدارس ابتدایی شهرستان هم انجام می‌شود، ادامه داد: ۸۰ هزار دانش […]

امیر ظاهرطحان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ما  افزود: توزیع شیر رایگان در مدارس ابتدایی دزفول از هفته گذشته آغاز شده و به تمام مدارس ابتدایی دولتی این شهرستان گسترش یافته است.

وی با بیان اینکه توزیع رایگان شیر در دورترین مدارس ابتدایی شهرستان هم انجام می‌شود، ادامه داد: ۸۰ هزار دانش آموز در ۴۰۰ مدرسه و ۲۷۰ فضای آموزشی و تربیتی دزفول مشغول تحصیل هستند که ۴۴ هزار دانش آموز از این تعداد در مقطع ابتدایی تحصیل می‌کنند.

مدیر آموزش و پرورش دزفول بیان کرد: شیر مدارس دزفول توسط شرکت شیر شوش تامین و به منظور رعایت نکات بهداشتی و سرعت در توزیع توسط خودروهای یخچال دار این شرکت در میان مدارس شهرستان توزیع می‌شود.

وی توزیع شیر را گامی در راستای تقویت سلامت جسمی و ذهنی دانش‌آموزان دانست و افزود: مصرف مستمر شیر به ویژه در کودکان نقش موثری در جلوگیری از پوکی استخوان و کاهش متوسط قد دانش‌آموزان، پوسیدگی دندان، کاهش حافظه و کاهش ابتلا به سرطان دارد.

برچسب‌ها:, , , , ,