کشف سلاح گرم از سارق موتورسیکلت در دزفول

کشف سلاح گرم از سارق موتورسیکلت در دزفول
۱۴۰۲-۱۰-۰۳
66 بازدید

به گزارش عماریون به نقل از مرکز خبر پلیس، سرهنگ روح اله یاری زاده شنبه شب افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت مسلحانه موتورسیکلت در این شهرستان، موضوع دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت. وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدام‌های فنی و تسلط اطلاعاتی، موفق به […]

به گزارش عماریون به نقل از مرکز خبر پلیس، سرهنگ روح اله یاری زاده شنبه شب افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت مسلحانه موتورسیکلت در این شهرستان، موضوع دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدام‌های فنی و تسلط اطلاعاتی، موفق به شناسایی مخفیگاه و هویت اعضای باند سه نفره سارقان مسلح شده که پس از هماهنگی با مرجع قضایی طی عملیاتی ضربتی یکی از سارقان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دزفول ادامه داد: چهار دستگاه موتورسیکلت سرقتی و یک قبضه سلاح کلت کمری به‌کار رفته در سرقت‌ها از این مخفیگاه کشف شد.

وی اظهار داشت: متهم دستگیر شده در تحقیقات فنی و بررسی‌های دقیق پلیس تا کنون به ۱۰ فقره سرقت مسلحانه موتورسیکلت در این شهرستان اعتراف کرده است.

سرهنگ یاری زاده با تاکید بر اینکه دستگیری دیگر همدستان متهم به جد در دستور کار پلیس قرار دارد، تصریح کرد: پرونده مقدماتی در این خصوص تشکیل و متهم جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

به گزارش عماریون، فرمانده انتظامی دزفول اواسط اردیبهشت ماه امسال نیز از دستگیری اعضای ۲ باند سارقان حرفه‌ای موتورسیکلت در این شهرستان و اعتراف این سارقان به ۹ فقره سرقت خبر داده بود.

برچسب‌ها:, , , , , ,