رئیس اداره ورزش و جوانان دزفول: ۲۷۰ میلیارد ریال برای بازسازی ورزشگاه مجدیان دزفول هزینه شده است

رئیس اداره ورزش و جوانان دزفول:  ۲۷۰ میلیارد ریال برای بازسازی ورزشگاه مجدیان دزفول هزینه شده است
۱۴۰۲-۱۰-۰۲
56 بازدید

خادمعلی تهذیبی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ما با بیان اینکه تامین اعتبار برای تکمیل ورزشگاه شهید مجدیان بی‌وقفه ادامه دارد، افزود: حفظ و نگهداری از این مجموعه ورزشی پس از بهره برداری از جمله دغدغه‌های مهمی است که تامین نیروی انسانی مورد نیاز برای نگهداری از این مجموعه ورزشی از طریق وزیر […]

خادمعلی تهذیبی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ما با بیان اینکه تامین اعتبار برای تکمیل ورزشگاه شهید مجدیان بی‌وقفه ادامه دارد، افزود: حفظ و نگهداری از این مجموعه ورزشی پس از بهره برداری از جمله دغدغه‌های مهمی است که تامین نیروی انسانی مورد نیاز برای نگهداری از این مجموعه ورزشی از طریق وزیر ورزش و جوانان دنبال شد.

وی با اشاره به دیدگاه اشتباه مسوولان وقت ورزشگاه شهید مجدیان برای تخریب آن ادامه داد: تصور می‌شد که با تخریب ورزشگاه، دولت برای تامین اعتبار مورد نیاز برای ساخت مجدد اقدام می‌کند که این ساده انگاری موجب تخریب این مجموعه ورزشی شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان دزفول با بیان اینکه راهکارهای ساده‌تر و موثرتری نیز برای بازسازی ورزشگاه شهید مجدیان وجود داشت، گفت: اعتبارات قطره چکانی موجب شد تا روند بازسازی این ورزشگاه سال‌ها زمان ببرد.

وی با اشاره به اقدام‌های انجام شده برای گره گشایی از این طرح ورزشی افزود: ورزشگاه شهید مجدیان ۸۰ میلیارد ریال بدهی و ۷۰ میلیارد جریمه دیرکرد داشت که این بدهی سنگین طی ۶ ماه نخست انتصاب به عنوان مدیر ورزش و جوانان دزفول پیگیری و با اعتبارات ملی پرداخت شد.

ورزشگاه شهید مجدیان دزفول ظرفیت برگزاری رویدادهای ملی را دارد

تهذیبی با بیان اینکه مجموعه ورزشی شهید مجدیان دزفول در حال طی کردن مراحل نهایی تکمیل شدن است، اظهارکرد: امیدواریم این مجموعه ورزشی پس از سال‌ها سرانجام تا یک ماه آینده به بهره برداری برسد.

وی با بیان اینکه ورزشگاه شهید مجدیان دزفول ظرفیت برگزاری رویدادهای ورزشی ملی و استانی را دارد، افزود: برگزاری رویدادهای ورزشی ملی و استانی می‌تواند علاوه بر ارتقای ورزش در این شهرستان، آورده‌های اقتصادی فراوانی نیز برای دزفول در پی داشته باشد.

رئیس اداره ورزش و جوانان دزفول بیان کرد: راه حل برخی مسایل حوزه ورزش دزفول در تهران و مرکز استان است به همین دلیل طی هفته‌های اخیر نشست‌های متعددی با معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه، وزیر ورزش و جوانان و مسوولان بنیاد علوی برای گره گشایی از مسایل ورزش دزفول برگزار شد.

وی ادامه داد: ۴۱ طرح عمرانی ورزشی با اعتبار یک هزار و ۸۱۰ میلیارد ریال در کل شهرستان در حال اجرا است که پیگیری برای تخصیص اعتبار این طرح‌ها به منظور جلوگیری از وقفه در عملیات احداث این طرح‌ها اهمیت دارد.

گام نخست مجموعه ورزشی ۲ هزار و ۵۰۰ نفره دزفول ۹۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد

تهذیبی مجموعه ورزشی شهید مجدیان و همچنین سالن چند منظوره ۲ هزار و ۵۰۰ نفره دزفول را مهمترین طرح‌های عمرانی ورزشی در این شهرستان دانست و گفت: ورزشگاه شهید مجدیان مراحل نهایی تکمیل را طی می‌کند که امیدواریم این ورزشگاه تا یک ماه آینده به بهره برداری برسد.

وی افزود: تکمیل سالن چند منظوره ۲ هزار و ۵۰۰ نفره دزفول براساس برآوردها رقمی بالغ بر چهار هزار و ۵۰۰ تا پنج هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد که تامین اعتبار این طرح به طور مستمر در سطح استانی و ملی دنبال می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان دزفول با بیان اینکه اوایل شهریور امسال ساخت این سالن چند منظوره کلنگ زنی شد، گفت: این طرح هم اکنون در مرحله خاکبرداری است.

وی ادامه داد: اجرای مرحله نخست احداث این سالن چند منظوره ۹۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد که ۳۰۰ میلیارد ریال در سال مالی ۱۴۰۱ به این طرح تخصیص یافت و در سال مالی ۱۴۰۲ نیز ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار مصوب دارد.

تهذیبی اظهارکرد: سوله این سالن چند منظوره با تخصیص اعتبار مورد نیاز در گام نخست تکمیل می‌شود که در دیدار اخیر با رییس سازمان برنامه و بودجه کشور این موضوع به منظور جلوگیری از ایجاد وقفه در روند احداث این طرح مهم ورزشی شهرستان پییگری شد.

برچسب‌ها:, , , , ,