برگزاری یادواره شهدای موشکی ۲۸ آذرماه ۱۳۶۱ در دزفول

برگزاری یادواره شهدای موشکی ۲۸ آذرماه ۱۳۶۱ در دزفول
۱۴۰۲-۰۹-۲۹
73 بازدید

به گزارش عماریون، یادواره شهدای موشکی محله مسجد امام‌ حسین(ع) شامگاه سه شنبه ۲۸ آذرماه ۱۴۰۲ با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در مسجد امام حسین(ع) این شهر برگزار شد. در این مراسم که سرهنگ حکمت پور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ، جولا رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دزفول و جمعی از مسئولین […]

به گزارش عماریون، یادواره شهدای موشکی محله مسجد امام‌ حسین(ع) شامگاه سه شنبه ۲۸ آذرماه ۱۴۰۲ با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در مسجد امام حسین(ع) این شهر برگزار شد.
در این مراسم که سرهنگ حکمت پور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ، جولا رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دزفول و جمعی از مسئولین حضور داشتند.
دکتر موجودی پژوهشگر امور شهدایی ضمن تشریح برخی از وقایع و حوادث موشکباران دزفول به مظلومیت این شهدا اشاره کرد و اظهار داشت: تنها معبری که به هر شکلی با نسل های جوان می‌توان ارتباط گرفت، معبر شهدا است.
مداحی و پخش کلیپ و تصاویر حملات موشکی به اطراف مسجد امام حسین از بخش‌های دیگر این یادواره بود.
گفتنی است آمارها و اسناد از ۶۲ شهید و ۲۸۷ نفر مجروح و خرابی ۱۲۰ منزل مسکونی و مغازه حکایت دارد. آن روز که دزفول حوالی غروب ، هدف اصابت دو موشک ۱۲ متری جدید قرار می گیرد. عمق فاجعه آنقدر زیاد است که ۲۲ نفر از خبرنگاران خارجی برای بازدید از حجم خرابی ها و وسعت جنایت به دزفول می آیند و بازتاب رسانه ای زیادی در خبرگزاری های داخلی و خارجی ، خصوصاً در روزنامه های ژاپن دارد.

برچسب‌ها:, , , ,