هوای دزفول در وضعیت ناسالم برای گروه های حساس است

هوای دزفول در وضعیت ناسالم برای گروه های حساس است
۱۴۰۲-۰۹-۲۸
70 بازدید

رییس مرکز بهداشت دزفول با بیان اینکه هوای دزفول در شرایط ناسالم برای گروه های حساس قرار دارد گفت: ضروری است تا بهتر شدن شرایط، سالمندان، مادران باردار، بیماران از تردد های غیر ضروری پرهیز نمایند. محمدعلی شفیعی نیا افزود: افراد مبتلا به آسم، بیماری های ریوی مزمن مثل برونشیت مزمن، افراد مبتلا به بیماری […]

رییس مرکز بهداشت دزفول با بیان اینکه هوای دزفول در شرایط ناسالم برای گروه های حساس قرار دارد گفت: ضروری است تا بهتر شدن شرایط، سالمندان، مادران باردار، بیماران از تردد های غیر ضروری پرهیز نمایند.

محمدعلی شفیعی نیا افزود: افراد مبتلا به آسم، بیماری های ریوی مزمن مثل برونشیت مزمن، افراد مبتلا به بیماری های قلبی، جنین و مادران باردار، کودکان و سالمندان که نسبت به آلاینده های هوا حساس تر هستند باید بیشتر مراقب سلامتی خود باشند.

وی با ارایه توصیه هایی ادامه داد: پرهیز از ورزش و فعالیت بدنی در محیط آزاد، عدم مصرف دخانیات در شرایط آلودگی هوا، مصرف سبزی، میوه و لبنیات، استفاده از ماسک های استاندارد (ffp2) در محیط بیرون از منزل، شستشوی مرتب دست ها، صورت و مجاری تنفسی و همچنین بستن درب و پنجره و راه های نفوذ آلودگی به داخل منزل در شرایط آلودگی هوای توصیه می شود.

شاخص آلایندگی هوای دزفول در ساعت ۱۰ صبح روز سه شنبه د حالی عدد ۱۳۴ (ناسالم برای گروه های حساس) را نشان می دهد که این شاخص شب گذشته برای ساعتی به ۱۵۶(ناسالم برای همه گروه های سنی) نیز رسیده بود.

برچسب‌ها:, , , , ,