فرماندار دزفول: گره گشایی از مشکلات بیمارستان تامین اجتماعی ضروری است

فرماندار دزفول: گره گشایی از مشکلات بیمارستان تامین اجتماعی ضروری است
۱۴۰۲-۰۹-۲۸
68 بازدید

علیرضا خردمند روز سه شنبه در حاشیه بازدید از بیمارستان تامین اجتماعی دزفول به همراه معاون درمان سازمان تامین اجتماعی کشور در گفت و گو با خبرنگار ما افزود: بیمارستان تامین اجتماعی یکی از بیمارستان‌های تازه تاسیس و مهم شمال خوزستان است که با توجه به اهمیت این مرکز درمانی، رفع مشکل‌ها و موانع این بیمارستان […]

علیرضا خردمند روز سه شنبه در حاشیه بازدید از بیمارستان تامین اجتماعی دزفول به همراه معاون درمان سازمان تامین اجتماعی کشور در گفت و گو با خبرنگار ما افزود: بیمارستان تامین اجتماعی یکی از بیمارستان‌های تازه تاسیس و مهم شمال خوزستان است که با توجه به اهمیت این مرکز درمانی، رفع مشکل‌ها و موانع این بیمارستان در اولویت مدیریت شهرستان قرار دارد.

وی کمبود نیروی انسانی را یکی از چالش‌های توسعه خدمات این بیمارستان برشمرد و ادامه داد: کمبود نیروی انسانی در بخش پرستاری، بیهوشی و اتاق عمل و همچنین برخی نواقص ساختمانی و تاسیساتی این بیمارستان موجب شده امکان افزایش سطح خدمت رسانی این بیمارستان وجود نداشته باشد.

فرماندار ویژه دزفول با تاکید بر لزوم گره گشایی از مشکلات و موانع مراکز درمانی دزفول تصریح کرد: انتظار از سازمان تامین اجتماعی کشور رفع این کمبودها و سرعت بخشی به ارتقای کیفیت خدمات رسانی بیمارستان تامین اجتماعی دزفول است.

وی ادامه داد: با توجه به اهمیت رفع نواقص و تجهیز این بیمارستان، با پیگیری انجام شده معاون درمان سازمان تامین اجتماعی به منظور بازدید میدانی از این بیمارستان و در اولویت قرار دادن رفع مشکلات این مرکز مهم درمانی شمالی خوزستان به دزفول دعوت شد که امیدواریم این بازدید منجر به گره گشایی از مشکلات این بیمارستان شود.

بدنبال رفع کمبودهای بیمارستان تامین اجتماعی دزفول هستم

معاون درمان سازمان تامین اجتماعی کشور نیز در این بازدید گفت: بیمارستان تامین اجتماعی دزفول کمبودهایی در زمینه نیروی انسانی و تجهیزات دارد که رفع این مشکل‌ها در دستور کار قرار گرفته است.

مهدی اسلامی افزود: این سفر پیرو دعوت فرماندار دزفول به منظور بررسی کمبودهای بیمارستان تامین اجتماعی و لزوم افزایش خدمات این بیمارستان انجام شده است که ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این بیمارستان، نواقص، کمبودها و مسایل این بیمارستان فهرست بندی شد.

وی با بیان اینکه بیمارستان تامین اجتماعی دزفول روند رو به رشد خود را در ماه‌های اخیر ادامه داده است، اظهارکرد: هدفگذاری سازمان تامین اجتماعی کشور تبدیل بیمارستان تامین اجتماعی دزفول به بیمارستانی در تراز ملی است.

معاون درمان سازمان تامین اجتماعی کشور گفت: کمبود نیروی انسانی و تجهیزات مهمترین موانع این بیمارستان در افزایش سطح خدمات به مردم است که در این بازدید این مشکلات و موانع از نزدیک مورد ارزیابی قرار گرفت.

اسلامی با بیان اینکه تمام خدمات ارایه شده به بیماران طرف قرارداد بیمه تامین اجتماعی در این مرکز درمانی رایگان است، افزود: بیمارستان تامین اجتماعی دزفول علاوه بر ساکنان این شهرستان در حال خدمت رسانی به بیمارانی از استان ایلام و شهرهای شمال خوزستان است.

منبع ایرنا

برچسب‌ها:, , , , ,