اعلام آمادگی ورزش و جوانان دزفول برای تکمیل مجموعه ورزشی شهید سوداگر شهرداری

اعلام آمادگی ورزش و جوانان دزفول برای تکمیل مجموعه ورزشی شهید سوداگر شهرداری
۱۴۰۲-۰۹-۲۸
84 بازدید

خادمعلی تهذیبی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگارما افزود: در صورتی که شهرداری دزفول مجموعه ورزشی شهید سوداگر را براساس ضوابط قانونی به اداره ورزش و جوانان دزفول تحویل دهد، این اداره آمادگی دارد تا این طرح مهم ورزشی را تکمیل و نگهداری کند. وی با بیان اینکه هم اکنون طرح‌های مشترک […]

خادمعلی تهذیبی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگارما افزود: در صورتی که شهرداری دزفول مجموعه ورزشی شهید سوداگر را براساس ضوابط قانونی به اداره ورزش و جوانان دزفول تحویل دهد، این اداره آمادگی دارد تا این طرح مهم ورزشی را تکمیل و نگهداری کند.

وی با بیان اینکه هم اکنون طرح‌های مشترک ورزشی میان اداره ورزش و جوانان دزفول و بنیاد علوی در حال اجرا است، ادامه داد: بنیاد علوی به عنوان بازوی محرومیت زدایی بنیاد مستضعفان با مذاکره‌های انجام شده برای احداث زمین‌های چمن مصنوعی برای شهرها و روستاهای دزفول و همچنین تامین تجهیزات ورزشی مناطق محروم و هیات‌های ورزشی اعلام آمادگی کرده است.

رییس اداره ورزش و جوانان دزفول تصریح کرد: تامین چمن مصنوعی برای ۱۷ زمین ورزشی در دزفول مورد موافقت بنیاد علوی قرار گرفته که زیرسازی چهار زمین ورزشی آغاز شده است ضمن اینکه قرار است ۱۲ زمین چمن نیز با همکاری شهرداری دزفول در مناطق محروم این شهر احداث شود.

وی ادامه داد: لایحه احداث ۱۲ زمین چمن مصنوعی با همکاری شهرداری و اداره ورزش و جوانان دزفول به تصویب شورای اسلامی شهر و تایید فرمانداری ویژه دزفول رسیده است.

تهذیبی اظهارکرد: با توجه به طی کردن فرایند قانونی برای تصویب و تایید لایحه احداث ۱۲ زمین چمن مصنوعی در مناطق محروم دزفول این انتظار وجود دارد که شهرداری برای اجرای سریع این طرح تعهد خود را آغاز کند.

وی با بیان اینکه هزینه احداث هر زمین چمن مصنوعی افزون بر ۲۲ تا ۲۵ میلیارد ریال است، افزود: زیرسازی، ایجاد فنس و روشنایی با کمک شهردای‌ها و دهداری‌ها و چمن مصنوعی توسط بنیاد علوی تامین می‌شود.

پنج خانه ورزش در روستاهای دزفول تجهیز می‌شود

رییس اداره ورزش و جوانان دزفول گفت: تجهیز پنج خانه ورزش در روستاهای جاته، پامنار، فیروزآباد، کهنک و کلولی دزفول در دستور کار قرار گرفته است که به زودی این مهم محقق می‌شود.

منبع ایرنا

برچسب‌ها:, , , , ,