روستای آبید سردشت دزفول زیر پوشش شبکه همراه اول قرار گرفت

روستای آبید سردشت دزفول زیر پوشش شبکه همراه اول قرار گرفت
۱۴۰۲-۰۹-۲۷
121 بازدید

به گزارش عماریون به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه خوزستان، در ادامه اجرای طرح توسعه و ارتقای ارتباطات سیار در روستاها به منظور بهره‌مندی روستائیان از خدمات مبتنی بر شبکه ملی اطلاعات، سایت پر سرعت همراه اول با تکنولوژی ۲G و ۴G در روستای آبید از توابع سردشت دزفول نصب و راه‌اندازی شد. این اقدام […]

به گزارش عماریون به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه خوزستان، در ادامه اجرای طرح توسعه و ارتقای ارتباطات سیار در روستاها به منظور بهره‌مندی روستائیان از خدمات مبتنی بر شبکه ملی اطلاعات، سایت پر سرعت همراه اول با تکنولوژی ۲G و ۴G در روستای آبید از توابع سردشت دزفول نصب و راه‌اندازی شد.

این اقدام با هدف توسعه زیرساخت‌ها و فراهم کردن بستر ارتقای شبکه ارتباطی همراه و با تلاش کارشناسان فنی حوزه معاونت ارتباطات سیار مخابرات خوزستان انجام شد.

پس از به روز رسانی و وارد مدار شدن این سایت به شبکه ارتباطی همراه اول، ساکنین روستای آبید، جاده ارتباطی و مناطق و روستاهای اطراف و نزدیک از نعمت اینترنت پرسرعت همراه اول با کیفیت مطلوب برخوردار شدند و مشترکین نیز خدمات دولت الکترونیک و تبادل اطلاعات دیتایی صوت و تصویر را با سرعت‌ بالا تجربه می‌کنند.

کاهش شکاف دیجیتالی، اجرای عدالت ارتباطی و دسترسی به خدمات مبتنی بر شبکه اطلاعات ملی از اهم اهداف اجرای طرح ارتقای شبکه ارتباطی همراه در مناطق روستایی است.

برچسب‌ها:, , , , , , , , ,