چهار پرواز فرودگاه دزفول لغو شد

چهار پرواز فرودگاه دزفول لغو شد
۱۴۰۲-۰۹-۲۵
88 بازدید

محمد بخشی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ما افزود: هواپیمای شرکت هواپیمایی ایران ایر با شماره ۳۴۱۶ ساعت ۱۸:۲۵ دقیقه جمعه شب از تهران به مقصد دزفول به پرواز درآمد اما باوجود رسیدن به آسمان دزفول به علت نبود دید کافی و مه شدید دوباره به مبدا بازگشت. وی ادامه داد: پرواز برگشت این شرکت […]

محمد بخشی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ما افزود: هواپیمای شرکت هواپیمایی ایران ایر با شماره ۳۴۱۶ ساعت ۱۸:۲۵ دقیقه جمعه شب از تهران به مقصد دزفول به پرواز درآمد اما باوجود رسیدن به آسمان دزفول به علت نبود دید کافی و مه شدید دوباره به مبدا بازگشت.

وی ادامه داد: پرواز برگشت این شرکت نیز که قرار بود با شماره ۳۴۱۷ در ساعت ۲۰:۴۰ دقیقه از دزفول به تهران انجام شود نیز به علت مه گرفتگی و نبود دید کافی لغو شد.

مدیر روابط عمومی فرودگاه دزفول بیان کرد: پرواز رفت و برگشت امروز فرودگاه دزفول نیز با پرواز قشم ایر به دلیل مه گرفتگی لغو شد.

وی افزود: این پرواز با شماره ۱۲۱۲ شرکت هواپیمایی قشم ایر قرار بود ساعت ۹:۱۵ دقیقه صبح امروز شنبه از تهران به دزفول انجام و پرواز برگشت این شرکت هواپیمایی نیز با شماره ۱۲۱۳ قرار بود ساعت ۱۱:۰۵ دقیقه از دزفول به مقصد تهران انجام شود که هر ۲ پرواز لغو شد.

برچسب‌ها:, , , , , ,