دستگیری سارق مسلح حرفه ای توسط پلیس دزفول

دستگیری سارق مسلح حرفه ای توسط پلیس دزفول
۱۴۰۲-۰۹-۲۵
91 بازدید

به گزارش عماریون، سرهنگ روح اله یاری زاده در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت مسلحانه در سطح شهرستان دزفول ، موضوع دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت. وی افزود: کاراگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی […]

به گزارش عماریون، سرهنگ روح اله یاری زاده در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت مسلحانه در سطح شهرستان دزفول ، موضوع دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: کاراگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی پلیسی موفق به شناسایی مخفیگاه و هویت سارق مرتبط با سرقت های به وقوع پیوسته شده که پس از هماهنگی با مرجع قضایی طی عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سرهنگ یاری زاده در ادامه با اشاره به کشف یکدستگاه موتورسیکلت سرقتی و تعدادی آلات سرقت از مخفیگاه متهم، بیان داشت: متهم در تحقیقات و بررسی های بعمل آمده توسط پلیس به ۵ فقره سرقت مسلحانه در سطح شهرستان معترف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دزفول در خاتمه با اشاره تشکیل پرونده مقدماتی و معرفی متهم به مرجع قضایی ، تصریح کرد: برخورد با سارقان و مخلان نظم و امنیت مردم شریف شهرستان دزفول به جد در دستور کار این فرماندهی قرار داشته و پلیس قاطعانه با برهم زنندگان نظم و آرامش عمومی برابر قانون برخورد می نماید.

برچسب‌ها:, , , , , , ,