دستبند پلیس دزفول بر دستان عاملان اصلی درگیری طایفه ای

دستبند پلیس دزفول بر دستان عاملان اصلی درگیری طایفه ای
۱۴۰۲-۰۹-۲۲
128 بازدید

به گزارش عماریون ، سرهنگ “روح اله یاری زاده” در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: به دنبال وقوع یک فقره درگیری مسلحانه طایفه ای در سطح یکی از مناطق دزفول ، ماموران انتظامی سریعا شناسایی عوامل این درگیری را در دستور کار خود قرار دادند. وی که علت این درگیری را اختلافات طایفه ای […]

به گزارش عماریون ، سرهنگ “روح اله یاری زاده” در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: به دنبال وقوع یک فقره درگیری مسلحانه طایفه ای در سطح یکی از مناطق دزفول ، ماموران انتظامی سریعا شناسایی عوامل این درگیری را در دستور کار خود قرار دادند.

وی که علت این درگیری را اختلافات طایفه ای قبلی عنوان و بیان داشت: ماموران پاسگاه انتظامی قبله ای با انجام اقدامات اطلاعاتی و همکاری بزرگان دو طایفه تعداد ۳ نفر از عاملان اصلی این درگیری را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی طی عملیات هایی ضربتی آنها را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دزفول در خاتمه با اشاره به کشف یک قبضه اسلحه جنگی کلاشینکف به همراه یک تیغه خشاب و مهمات مربوطه استفاده شده در درگیری افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

برچسب‌ها:, , , , , , ,