طرح توسعه شبکه فیبر نوری شهیون دزفول ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

طرح توسعه شبکه فیبر نوری شهیون دزفول ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
۱۴۰۲-۰۹-۲۱
89 بازدید

به گزارش عماریون به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه خوزستان، عملیات اجرایی این طرح به طول ۶۰ کیلومتر با اعتباری افزون بر ۱۸۰ میلیارد ریال از شهریورماه امسال آغاز شده و مدت زمان اجرای این طرح ۶ ماه است. تاکنون بیش از ۳۵ کیلومتر با دستگاه ترینچر حفاری، فیبرکشی، خاک ریزی و مفصل‌بندی و […]

به گزارش عماریون به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه خوزستان، عملیات اجرایی این طرح به طول ۶۰ کیلومتر با اعتباری افزون بر ۱۸۰ میلیارد ریال از شهریورماه امسال آغاز شده و مدت زمان اجرای این طرح ۶ ماه است.

تاکنون بیش از ۳۵ کیلومتر با دستگاه ترینچر حفاری، فیبرکشی، خاک ریزی و مفصل‌بندی و بیش از ۱۲ کیلومتر از حفاری‌ها از سمت دزفول مرمت و آسفالت شده است.

این عملیات همزمان به صورت روزانه در حال انجام است ضمن اینکه در اجرای عملیات این گونه طرح‌ها هیچگونه حفاری روبازی وجود ندارد؛ هدف از اجرای این طرح، تأمین زیرساخت‌ها و افزایش پهنای باند در بخش شهیون به ویژه منطقه محروم احمد فداله شامل توسعه و ارتقای شبکه‌های ارتباطی همراه است.

ایستگاه رادیویی شهیون محدودیت دارد و خارج شدن بخش شهیون از گره ارتباطی از مزایای این طرح است که با اجرای کامل آن، زیرساخت ارتباطی منطقه ارتقا می‌یابد و شاهد پوشش گسترده‌ای در بخش محروم احمد فداله خواهیم بود.

منبع ایرنا

 

برچسب‌ها:, , , , , , ,