ارائه بیش از ۳ و ۵۰۰ خدمت پزشکی دولتی در دزفول

ارائه بیش از ۳ و ۵۰۰ خدمت پزشکی دولتی در دزفول
۱۴۰۲-۰۹-۲۱
81 بازدید

به گزارش  عماریون، سعید نظری گفت: در نیمه نخست امسال ۳ هزار و ۵۸۱ خدمت دندانپزشکی شامل؛ ۲ هزار و ۲۹۵ خدمت دندانپزشکی و یکهزار و ۲۸۶ ویزیت دندانپزشکی در کلینیک تخصصی دندانپزشکی یازهرا (س) دزفول با تعرفه دولتی انجام شده است. وی افزود: مرکز دندانپزشکی کلینیک یازهرا (س) به عنوان تنها مرکز دندانپزشکی دولتی در شمال استان […]

به گزارش  عماریون، سعید نظری گفت: در نیمه نخست امسال ۳ هزار و ۵۸۱ خدمت دندانپزشکی شامل؛ ۲ هزار و ۲۹۵ خدمت دندانپزشکی و یکهزار و ۲۸۶ ویزیت دندانپزشکی در کلینیک تخصصی دندانپزشکی یازهرا (س) دزفول با تعرفه دولتی انجام شده است.
وی افزود: مرکز دندانپزشکی کلینیک یازهرا (س) به عنوان تنها مرکز دندانپزشکی دولتی در شمال استان خوزستان وابسته به معاونت درمان دانشگاه است که به صورت مستمر روزانه در ۲ نوبت صبح و عصر فعال بوده و همه خدمات دندانپزشکی عمومی را با تعرفه دولتی ارائه می‌کند.
نظری ادامه داد: در این مرکز همه خدمات دندانپزشکی توسط دندانپزشک عمومی و دندانپزشک متخصص انجام می‌شود.
رئیس اداره تعالی خدمات بالینی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور دزفول اضافه کرد: این مرکز به منظور دسترسی عادلانه عموم مردم به خدمات دندانپزشکی دولتی از سال ۹۵ با پیگیری‌های مکرر واحد دندانپزشکی این اداره شروع و سرانجام در فروردین ماه ۱۴۰۰ به بهره برداری رسید.
برچسب‌ها:, , , ,