آتش نشانان جلوی حریق ۱۰۰ تن ضایعات را در دزفول گرفتند

آتش نشانان جلوی حریق ۱۰۰ تن ضایعات را در دزفول گرفتند
۱۴۰۲-۰۹-۲۱
43 بازدید

به گزارش عماریون به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول، روح الله بهشتی فرد روز سه شنبه افزود: ظهر امروز حادثه آتش سوزی در کارگاه ضایعاتی واقع در سه راهی شهر حمزه به سامانه ۱۲۵ اعلام و ماموران ایستگاه شماره یک به سرعت به محل حادثه اعزام شدند. وی […]

به گزارش عماریون به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول، روح الله بهشتی فرد روز سه شنبه افزود: ظهر امروز حادثه آتش سوزی در کارگاه ضایعاتی واقع در سه راهی شهر حمزه به سامانه ۱۲۵ اعلام و ماموران ایستگاه شماره یک به سرعت به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: ۲ اکیپ اطفای حریق به همراه تجهیزات کامل با ۲ خودروی سنگین از دزفول و یک دستگاه خودروی سبک از شهر سیاه منصور به محض دریافت خبر به محل حادثه اعزام شدند و با سرعت اقدام به مهار حریق کردند.

بهشتی فرد ادامه داد: چنانچه حریق به انبار این کارگاه که بیش از ۱۰۰ تن انواع ضایعات در آن دپو شده بود سرایت می‌کرد خسارت‌های مالی و زیست محیطی فراوانی در منطقه ایجاد می‌شد که با سرعت عمل آتش نشانان حریق در همان مراحل اولیه کنترل و اطفا شد.

رئیس سازمان آتش نشانی با بیان اینکه علت بروز این حادثه توسط کارشناسان در دست بررسی است، گفت: رعایت نکات ایمنی و تجهیز کارگاه‌ها و انبارها به کپسول‌های اطفای حریق از جمله اقدامات برای کاهش خسارات در زمان بروز حادثه است.

برچسب‌ها:, , , ,