نوار حفاری رهاشده فیبرنوری، جاده شهیون دزفول را ناایمن‌تر کرده است

نوار حفاری رهاشده فیبرنوری، جاده شهیون دزفول را ناایمن‌تر کرده است
۱۴۰۲-۰۹-۲۰
168 بازدید

شمت الله حسینوند روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ما با انتقاد از عملکرد مخابرات دزفول در اجرای نیمه کاره فیبرنوری در منطقه شهیون افزود: نوار حفاری به عرض ۱۵ سانتیمتر و به طول ۲۵ کیلومتر در حاشیه جاده کم عرض شهیون موجب شده تا حرکت وسایل نقلیه به ویژه موتورسیکلت در این […]

شمت الله حسینوند روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ما با انتقاد از عملکرد مخابرات دزفول در اجرای نیمه کاره فیبرنوری در منطقه شهیون افزود: نوار حفاری به عرض ۱۵ سانتیمتر و به طول ۲۵ کیلومتر در حاشیه جاده کم عرض شهیون موجب شده تا حرکت وسایل نقلیه به ویژه موتورسیکلت در این محور بسیار خطرناک باشد.

وی با بیان اینکه قرار بود فیبر نوری موجب رفاه حال مردم باشد نه عامل به خط انداختن جان آنها ادامه داد: قرار بود به محض پایان حفاری و اجرای فیبرنوری، آسفالت این نوار حفاری اجرا شود ولی سه ماه است که فیبرنوری اجرا ولی این نوارحفاری آسفالت نشده رها شده است.

رییس شورای اسلامی بخش شهیون شهرستان دزفول گفت: آسفالت نشدن نوار حفاری باعث شد که در بارندگی‌های اخیر ضمن فرونشست بیشتر و عریض تر شدن این نوار حفاری، به دلیل تردد خودروهای سنگین، بخش‌هایی از حاشیه جاده نیز تخریب شود.

وی ادامه داد: تنها جاده دسترسی به منطقه کوهستانی شهیون همین جاده کم عرض است که پیش از اجرای نوار حفاری، خود به اندازه کافی خطرناک بود که با رهاسازی این نوار حفاری، در عمل عرض این جاده کمتر و تردد در آن خطرناک تر شده است.

حسینوند تصریح کرد: تنها طی یک ماه گذشته این نوارهای حفاری ۲ حادثه را در این جاده رقم زده‌اند که با توجه به در پیش بودن بارندگی‌ها و افزایش تردد در این جاده‌ها به دلیل حضور عشایر، انتظار از دستگاه‌های متولی این است که پیش از بروز حوادث بیشتر نسبت به آسفالت این محور اقدام کنند.

وی با بیان اینکه عمق این نوارحفاری پس از بارندگی‌های هفته‌های اخیر به ۲۰ سانتیمتر رسیده است، افزود: متاسفانه تذکرات و پیگیری‌های شورای اسلامی بخش شهیون برای آسفالت این نوارحفاری، به نتیجه نرسیده است.

رییس شورای اسلامی بخش شهیون شهرستان دزفول گفت: حدود سه کیلومتر از ابتدای جاده شهیون در نزدیکی پادگان قدس طی ماه‌های اخیر آسفالت شده که این آسفالت نیز پس از بارندگی هفته‌های اخیر دچار فرونشست شده است.

انتظار می‌رود با توجه به شرایط خطرناک ایجاد شده، شرکت مخابرات یا راهداری نسبت به رفع خطر نوار حفاری فیبر نوری در این جاده کم عرض و فاقد روشنایی اقدام کنند.

منبع ایرنا

برچسب‌ها:, ,