روزانه بیش از ۲.۷ تن پسماند عفونی در دزفول تولید می‌شود

روزانه بیش از ۲.۷ تن پسماند عفونی در دزفول تولید می‌شود
۱۴۰۲-۰۹-۱۳
62 بازدید

به گزارش عماریون ، غلامعلی پوررضائی پیش از ظهر امروز دوشنبه در نشست کمیسیون خدمات شهری و بهداشت شورای شهر دزفول بیان کرد: چرخه پسماند شامل تفکیک زباله از مبدا، تحویل و پردازش است و بدون خریداری کارخانه پردازش عملاً چرخه بازیافت امکان پذیر نیست. وی با اشاره به اینکه فرآیند خرید کارخانه پردازش پسماند در دستور […]

به گزارش عماریون ، غلامعلی پوررضائی پیش از ظهر امروز دوشنبه در نشست کمیسیون خدمات شهری و بهداشت شورای شهر دزفول بیان کرد: چرخه پسماند شامل تفکیک زباله از مبدا، تحویل و پردازش است و بدون خریداری کارخانه پردازش عملاً چرخه بازیافت امکان پذیر نیست.

وی با اشاره به اینکه فرآیند خرید کارخانه پردازش پسماند در دستور کار شهرداری دزفول باشد، افزود نرم افزار اندروید «اندو» به عنوان یکی از زیرساخت‌های فرآیند بازیافت توسط سازمان مدیریت پسماند طراحی شده و شهروندان می‌توانند این نرم افزار را از دانلود و از طریق آن پسماند تفکیک شده خود را تحویل سازمان مدیریت پسماند دهند.

پوررضائی در ادامه با بیان اینکه روزانه بیش از ۲.۷ تن پسماند عفونی در دزفول تولید می‌شود، اظهار کرد: زباله سوز بیمارستانی یکی از راهکار اصلی مدیریت و امحای زباله‌های عفونی است.

وی با اشاره به اینکه مراحل اداری خرید دستگاه زباله سوز بیمارستانی انجام شده است، افزود بزودی مناقصه آن در سایت ستاد ایران بارگذاری می‌شود.

رئیس کمیسیون خدمات شهری و بهداشت شورای شهر دزفول تاکید کرد: باید به سویی حرکت کنیم که پسماندهای شهری دزفول در چرخه بازیافت و تخمیر قرار گرفته و معضل دفع زباله دزفول به شکلی اصولی حل شود.

پوررضائی با تاکید بر اهمیت تجهیز و نوسازی ماشین‌آلات سازمان مدیریت پسماند شهرداری دزفول، اظهار کرد: خدمات‌رسانی از اولویت‌های مهم شهرداری این شهرستان است و بکارگیری تجهیزات در انجام پروژه‌های خدماتی و اجرایی سطح شهر نقش بسزایی دارد.

وی با تاکید بر ضرورت تکمیل شهرک ضایعات در دزفول گفت: دیوار کشی این محل به اتمام رسیده و امید است با تسریع در تکمیل شهرک ضایعات شاهد تجمیع ضایعاتی‌های سطح شهر و ساماندهی منظر ورودی‌های شهر باشیم.

برچسب‌ها:, , , ,