یک پرونده قضایی در دزفول بعد از ۵۰ سال به صلح و سازش ختم شد

یک پرونده قضایی در دزفول بعد از ۵۰ سال به صلح و سازش ختم شد
۱۴۰۲-۰۹-۱۲
68 بازدید

حجت الاسلام و المسلمین عبدالحمید امانت بهبهانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ما بیان کرد: در مدت زمان یاد شده بین ۲ خانواده در دزفول بر سر ملکی با مساحت ۱۲ هکتار اختلاف و تنش به وجود آمد که باعث تشکیل چندین پرونده و شکایت علیه همدیگر در دادسرا و دادگاه دزفول شد. وی افزود: […]

حجت الاسلام و المسلمین عبدالحمید امانت بهبهانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ما بیان کرد: در مدت زمان یاد شده بین ۲ خانواده در دزفول بر سر ملکی با مساحت ۱۲ هکتار اختلاف و تنش به وجود آمد که باعث تشکیل چندین پرونده و شکایت علیه همدیگر در دادسرا و دادگاه دزفول شد.

وی افزود: در مدت یاد شده خیران، ریش سفیدان و بزرگان منطقه تلاش‌های فراوانی برای حل این موضوع بین ۲ خانواده داشتند ولی نتیجه‌ای حاصل نشد

حجت الاسلام امانت بهبهانی ادامه داد: اعضای این شعبه با همکاری صلح یاران و برگزاری چندین جلسه متعدد و در اقدامی جهادی موفق شدند اختلاف بین ۲ طرف صلح و توافق ایجاد کنند.

معاون قضایی و رییس توسعه حل اختلاف خوزستان بر اثرگذاری شورای حل اختلاف در حل و فصل اختلافات مردم اشاره کرد و گفت: شورای حل اختلاف در ایجاد صلح و سازش پرونده‌های مهم قضایی و اختلافات با استفاده از ظرفیت بزرگان، سران عشایر و معتمدان در چند سال اخیر اقدامات ارزشمندی را انجام داده است.

به گزارش عماریون، بر اساس اعلام رییس کل دادگستری خوزستان ایجاد صلح و سازش در پرونده‌های قضایی استان با اقدامات انجام شده رشد ۵۰۰ درصدی را نسبت به سنوات گذشته داشته است.

دادگستری خوزستان طی یک‌سال اخیر با تشکیل صلح یار در استان تلاش بر حل و فصل پرونده‌های قضایی دارد.

منبع ایرنا

برچسب‌ها:, , , , ,