دستگیری سارق حرفه ای به عنف طلاجات توسط پلیس دزفول

دستگیری سارق حرفه ای به عنف طلاجات توسط پلیس دزفول
۱۴۰۲-۰۹-۱۲
58 بازدید

به گزارش عماریون، سرهنگ “روح اله یاری زاده” در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت به عنف با استفاده از شیوه و روش های کلاهبرداری از فروشندگان جزئی طلاجات در فضای مجازی در سطح شهرستان دزفول ، موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان بصورت ویژه در دستور کار […]

به گزارش عماریون، سرهنگ “روح اله یاری زاده” در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت به عنف با استفاده از شیوه و روش های کلاهبرداری از فروشندگان جزئی طلاجات در فضای مجازی در سطح شهرستان دزفول ، موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان بصورت ویژه در دستور کار پلیس این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود:کاراگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی پلیسی موفق به شناسایی سارق مرتبط با سرقت های به وقوع پیوسته شده که پس از هماهنگی با مرجع قضایی ، وی را طی عملیاتی غافلگیرانه و ضربتی در محل مخفیگاهش دستگیر کردند.

سرهنگ یاری زاده ضمن اشاره به کشف یک دستگاه خودرو سرقتی و مقادیری آلات و ادوات سرقت از مخفیگاه سارق ، بیان داشت: در تحقیقات و بررسی های بعمل آمده پلیس ، متهم به ۷ فقره سرقت به عنف در سطح این شهرستان اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان دزفول در خاتمه با اشاره به سوابق متعدد کیفری متهم ، تصریح کرد: در این خصوص پرونده مقدماتی تشکیل و متهم جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

برچسب‌ها:, , , , , ,