۳۴۰ مددجوی کمیته امداد دزفول از خدمات رایگان دندانپزشکی برخوردار شدند

۳۴۰ مددجوی کمیته امداد دزفول از خدمات رایگان دندانپزشکی برخوردار شدند
۱۴۰۲-۰۹-۱۱
32 بازدید

مسعود رحیمی جمعه شب در حاشیه اجرای دومین مرحله ارایه خدمات دندانپزشکی به مددجویان کمیته امداد دزفول در گفت و گو با خبرنگار افزود: در مرحله اول که در تیرماه امسال برگزار شد ۱۶۰ مددجو و در مرحله دوم ۱۸۰ نفر از مددجویان کمیته امداد دزفول از خدمات دندانپزشکی رایگان بهره‌مند شدند. رئیس کمیته امداد […]

مسعود رحیمی جمعه شب در حاشیه اجرای دومین مرحله ارایه خدمات دندانپزشکی به مددجویان کمیته امداد دزفول در گفت و گو با خبرنگار افزود: در مرحله اول که در تیرماه امسال برگزار شد ۱۶۰ مددجو و در مرحله دوم ۱۸۰ نفر از مددجویان کمیته امداد دزفول از خدمات دندانپزشکی رایگان بهره‌مند شدند.

رئیس کمیته امداد دزفول یکی از عوامل تشدید کننده فقر را بیماری دانست و تصریح کرد: توجه به نیازهای درمانی مددجویان با تاکید بر پیشگیری از بیماری از جمله رویکردهای مهم کمیته امداد است تا جلوی ابتلا به بیماری‌های صعب‌العلاج و فقر بین نسلی گرفته شود.

وی ظرفیت‌های علمی و تعداد زیاد پزشکان جهادگر در این شهرستان را مورد اشاره قرار داد و گفت: می‌توان با بسیج علمی و تخصصی مراجع درمانی استان و شهرستان جلوی بیماری‌ها به عنوان یکی از عوامل مهم مولد فقر جلوگیری کرد.

به گزارش عماریون، این کار خداپسندانه با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی دزفول و موسسه خیریه و درمانی یوسف زهرا (س) و میزبانی دانشگاه جندی شاپور برگزار شده است.

هم اکنون بیش از هشت هزار خانوار زیر پوشش کمیته امداد دزفول قرار دارند.

برچسب‌ها:, , , , , , ,