بازدید سرزده فرماندار ویژه شهرستان دزفول از نانوایی ها

بازدید سرزده فرماندار ویژه شهرستان دزفول از نانوایی ها
۱۴۰۲-۰۹-۰۹
50 بازدید

در جریان این بازدید که توسط سه گروه مجزای نظارت متشکل از فرماندار، معاون برنامه ریزی، رییس اداره صمت، رییس اتاق اصناف، نماینده جهادکشاورزی و نماینده تعزیرات حکومتی صورت پذیرفت، کیفیت، کمیت، رعایت بهداشت فردی کارگران، نوع برخورد فروشندگان با مردم و وزن چانه های هر قرص نان ملاحظه و ارزیابی شد. همچنین در این […]

در جریان این بازدید که توسط سه گروه مجزای نظارت متشکل از فرماندار، معاون برنامه ریزی، رییس اداره صمت، رییس اتاق اصناف، نماینده جهادکشاورزی و نماینده تعزیرات حکومتی صورت پذیرفت، کیفیت، کمیت، رعایت بهداشت فردی کارگران، نوع برخورد فروشندگان با مردم و وزن چانه های هر قرص نان ملاحظه و ارزیابی شد.

همچنین در این بازدید فرماندار بر لزوم نظارت مستمر بر نحوه پخت، عرضه نان مناسب، ساعات پخت و رعایت پروتکل های بهداشتی نانوایی ها از سوی دستگاه های ذیربط تاکید کرد و گفت: نظارت بر چگونگی ارائه خدمات توسط نانوایی ها می بایست بصورت مستمر در شهرستان از طرف دستگاه های مرتبط و متولی انجام گیرد.

وی افزود: تحویل نان بی کیفیت به مردم به هیچ وجه قابل قبول نیست و نانوا در قبال این موضوع مسئول و پاسخگو است و لازم است همواره به این مسئله توجه شود.

برچسب‌ها:, , , , , ,