کارگروه اضطراری آرد و نان شهرستان دزفول برگزار شد

کارگروه اضطراری آرد و نان شهرستان دزفول برگزار شد
۱۴۰۲-۰۹-۰۸
59 بازدید

به گزارش عماریون از روابط عمومی فرمانداری ویژه، امشب جلسه‌ای در خصوص رسیدگی به مشکلات کاهش سهمیه آرد نانوایان و کمبود نان در سطح شهرستان دزفول به ریاست علیرضا خردمند فرماندار ویژه دزفول و با حضور سید علی پژمان معاون برنامه ریزی فرمانداری و دستگاه‌های متولی در فرمانداری برگزار شد. در این جلسه بر اساس […]

به گزارش عماریون از روابط عمومی فرمانداری ویژه، امشب جلسه‌ای در خصوص رسیدگی به مشکلات کاهش سهمیه آرد نانوایان و کمبود نان در سطح شهرستان دزفول به ریاست علیرضا خردمند فرماندار ویژه دزفول و با حضور سید علی پژمان معاون برنامه ریزی فرمانداری و دستگاه‌های متولی در فرمانداری برگزار شد.

در این جلسه بر اساس دستور فرماندار ویژه شهرستان دزفول مقرر شد تا تیم‌های بازرسی تحت ریاست کارگروه آرد و نان و همراهی ادارات جهاد کشاورزی، تعزیرات حکومتی، صمت، اتاق اصناف، بسیج اصناف و اتحادیه نانوایان شهرستان تشکیل شود و بصورت روزانه از نانوایی‌های سطح شهرستان بازدید کنند.

همچنین مقرر شد که نانوایانی که سهمیه آردشان به زیر صرفه اقتصادی رسیده است به منظور ترمیم و افزایش سهمیه‌شان در اسرع وقت توسط دبیر کارگروه آرد و نان و جهاد کشاورزی دزفول به سازمان جهاد کشاورزی خوزستان معرفی شوند.

تشکیل کلاسهای آموزشی برای واحد‌های نانوایی توسط جهادکشاورزی، اتحادیه نانوایان و اتاق اصناف برای استفاده درست از سیستم دستگاه‌های نانینو به منظور

برچسب‌ها:, , , ,