بیش از ۱۰۰۰ آندوسکوپی و کولونوسکوپی با تعرفه دولتی در دزفول

بیش از ۱۰۰۰ آندوسکوپی و کولونوسکوپی با تعرفه دولتی در دزفول
۱۴۰۲-۰۹-۰۸
71 بازدید

به گزارش عماریون، محمد رمن گفت: از نیمه دوم اردیبهشت ماه تا پایان آبان ماه امسال و در بازه در حدود ۶ ماه، یکهزار و ۲۰ مورد آندوسکوپی و کولونوسکوپی شامل؛ ۶۲۰ آندوسکوپی و ۴۰۰ کولونوسکوپی در کلینیک ویژه بیمارستان دکتر افشار با تعرفه دولتی انجام شده است. وی افزود: راه اندازی بخش آندوسکوپی و کولونوسکوپی به عنوان تنهاترین مرکز […]

به گزارش عماریون، محمد رمن گفت: از نیمه دوم اردیبهشت ماه تا پایان آبان ماه امسال و در بازه در حدود ۶ ماه، یکهزار و ۲۰ مورد آندوسکوپی و کولونوسکوپی شامل؛ ۶۲۰ آندوسکوپی و ۴۰۰ کولونوسکوپی در کلینیک ویژه بیمارستان دکتر افشار با تعرفه دولتی انجام شده است.

وی افزود: راه اندازی بخش آندوسکوپی و کولونوسکوپی به عنوان تنهاترین مرکز دولتی در شمال استان خوزستان نقش مهمی در ارتقاء سلامت جامعه به ویژه تشخیص زود هنگام سرطان‌های دستگاه گوارشی داشته است.

رمن ادامه داد: این مرکز مجهز به دستگاه‌های پیشرفته و به روز است و برآورد هزینه خرید دستگاه‌ها بیش از ۲۵ میلیارد ریال است که همه هزینه‌های آن توسط وزارت بهداشت تأمین شده است.

مسئول کلینیک‌های ویژه معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی دزفول می‌گوید: این مرکز همه روزه عصر‌ها به غیر از روز‌های تعطیل آماده ارائه خدمات ارزنده و دولتی با یک دهم قیمت توسط پزشکان فوق تخصص گوارش است.

برچسب‌ها:, , , , ,