طرح «صندوق مسکن استحکام» خانه دار شدن را برای متقاضیان مسکن آسان کرده است.

طرح «صندوق مسکن استحکام» خانه دار شدن را برای متقاضیان مسکن آسان کرده است.
۱۴۰۲-۰۹-۰۵
117 بازدید

مدیرعامل شرکت استحکام، طرح صندوق مسکن استحکام را فرصتی مناسب برای خانه دار شدن متقاضیانی دانست که می خواهند بدون اجبار در پرداخت اقساط و با حداقل سرمایه، صاحب مسکن شخصی شوند. به گزارش عماریون از پایگاه خبری شرکت استحکام، “مسعود فاضل” مدیرعامل این شرکت گفت: در طرح صندوق مسکن استحکام، فرد متقاضی مسکن، طبق […]

مدیرعامل شرکت استحکام، طرح صندوق مسکن استحکام را فرصتی مناسب برای خانه دار شدن متقاضیانی دانست که می خواهند بدون اجبار در پرداخت اقساط و با حداقل سرمایه، صاحب مسکن شخصی شوند.

به گزارش عماریون از پایگاه خبری شرکت استحکام، “مسعود فاضل” مدیرعامل این شرکت گفت: در طرح صندوق مسکن استحکام، فرد متقاضی مسکن، طبق قراردادی معین با شرکت استحکام، مبلغی (حداقل ۱۰۰میلیون تومان) را بعنوان آورده ی اولیه جهت مشارکت در ساخت یک واحد آپارتمانی که مشخصات و آدرس آن در قرارداد قید می شود، پرداخت می‌نماید و طی یک دوره زمانی مشخص(بین ۲۴ تا ۳۶ ماه) در پروژه مذکور مشارکت داده می شود.

وی افزود: این طرح به گونه ای پیش بینی شده است که فرد مشارکت کننده مجبور به پرداخت اقساط نیست و در صورت تمایل به پرداخت اقساط، تعداد آن را نیز خود تعیین می نماید و علاوه بر این، تاریخ سررسید اقساط نیز بنا بر توانائی مالی مشارکت کننده خواهد بود.

فاضل با اشاره به دغدغه مردم برای گرانی مصالح و تورم موجود در بازار مسکن بیان کرد: یکی از ویژگی های منحصر بفرد طرح صندوق مسکن استحکام این است که در پایان دوره مشارکت، دو سود شامل “تورم روز بازار مسکن” و “سود ساخت و ساز” برای مشارکت کننده محاسبه می شود و مشارکت کننده دیگر نگران کم ارزش شدن سرمایه ی خود نخواهد بود.

به گفته وی بعد از محاسبه سود نهائی مشارکت، یک واحد آپارتمانی، معادل مجموع اصل پول و سود نهائی به مشارکت کننده تحویل داده می شود.

هم اکنون پروژه های آپارتمانی مشمول طرح صندوق مسکن استحکام، در مناطق مرغوب شمال و جنوب دزفول در حال اجراست.

متقاضیان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس شرکت استحکام واقع در خیابان آفرینش تقاطع شهید منتظری مراجعه نموده یا با شماره تلفن ۰۶۱۴۲۲۲۲۲۶۴ تماس حاصل نمایند.

برچسب‌ها:, , , , , , , ,