محفل ادبی و هنری سردار دل‌ها در شهرستان‌ دزفول برگزار شد

محفل ادبی و هنری سردار دل‌ها در شهرستان‌ دزفول برگزار شد
۱۴۰۲-۱۰-۱۶
216 بازدید

در این مراسم که به همت اداره فرهنگ ارشاد اسلامی، اداره تبلیغات اسلامی، شهرداری دزفول و کانون فرهنگی هنری مساجد دزفول برگزار شد جمعی از نویسندگان، شاعران و فعالان فرهنگی به خوانش شعر و روایت در وصف سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی پرداختند. عبدالحمید صادق جولا سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول در […]

در این مراسم که به همت اداره فرهنگ ارشاد اسلامی، اداره تبلیغات اسلامی، شهرداری دزفول و کانون فرهنگی هنری مساجد دزفول برگزار شد جمعی از نویسندگان، شاعران و فعالان فرهنگی به خوانش شعر و روایت در وصف سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی پرداختند.

عبدالحمید صادق جولا سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول در این محفل ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای حادثه تروریستی کرمان، با بیان اینکه شهید سلیمانی مرد میدان و الگوی جوانمردی است، گفت: شخصیت ایشان، مصداق بارز تعریف بصیرت و الگوی بسیار مناسبی برای همه اقشار جامعه به ویژه جوانان و نوجوانان است.

وی بیان کرد: با برنامه ریزی صورت گرفته و همچنین هم افزایی با نهادهای فرهنگی و هنری شهرستان به دنبال برگزاری بیشتر محافل ادبی در دزفول هستیم.

صادق جولا گفت: حمایت از چهره‌های جدید و نوقلمان هنری و ظرفیت جوانان علاقه مند و شاعران نوپای این حوزه و همچنین شناسایی و جذب استعدادهای ادبی و تقویت و پرورش این استعدادها از اهداف رونق این رویداد ها است.

وی افزود: توجه به حوزه مهم ادبیات پایداری و مقاومت می بایست مورد توجه بیشتری قرار گیرد و برگزاری کارگاه های آموزشی و جلسات نقد و بررسی آثار تولید شده در این زمینه حائز اهمیت است.

برچسب‌ها:, , , , ,