انجام بیش از ۱۶۶ هزار خدمت در درمانگاه عمومی و تصویربرداری افشار دزفول

انجام بیش از ۱۶۶ هزار خدمت در درمانگاه عمومی و تصویربرداری افشار دزفول
۱۴۰۲-۱۰-۱۰
138 بازدید

به گزارش عماریون، محمد رمن گفت: از ابتدای مهرماه تا پایان آذرماه امسال در درمانگاه عمومی افشار دزفول بیش از ۱۶۶ هزار خدمت شامل؛ ۵۹ هزار و ۱۰۳ ویزیت عمومی و ۷۸ هزار و ۷۱۲ خدمات پرستاری با تعرفه دولتی انجام شده است. وی افزود: همچنین در این مدت در مرکز تصویربرداری افشار، ۴ هزار ۲۵۰ سی تی اسکن، ۱۴ […]

به گزارش عماریون، محمد رمن گفت: از ابتدای مهرماه تا پایان آذرماه امسال در درمانگاه عمومی افشار دزفول بیش از ۱۶۶ هزار خدمت شامل؛ ۵۹ هزار و ۱۰۳ ویزیت عمومی و ۷۸ هزار و ۷۱۲ خدمات پرستاری با تعرفه دولتی انجام شده است.

وی افزود: همچنین در این مدت در مرکز تصویربرداری افشار، ۴ هزار ۲۵۰ سی تی اسکن، ۱۴ هزار و ۶۲۶ رادیولوژی و ۹ هزار و ۷۳۸ سونوگرافی با تعرفه دولتی انجام شده است.

رمن ادامه داد: همه خدمات در درمانگاه عمومی افشار و کلینیک‌های ویژه افشار و یازهرا (س) با تعرفه دولتی و با یک دهم مبلغ مصوب پرداخت می‌شود.

مسئول کلینیک‌های ویژه معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی دزفول اضافه کرد: نوبت دهی کلینیک‌های ویژه دانشگاه علوم پزشکی دزفول فقط از نشانی  اینترنتی nobat.dums.ac.ir  امکانپذیر است و به هیچ سایتی به غیر از سایت یادشده ترتیب اثر داده نخواهد شد.

وی می‌گوید: سامانه شکایات به آدرس https://darman.dums.ac.ir/ شکایت-غیرحضوری باهدف رفاه حال شهروندان و رسیدگی به شکایات و پیشنهادات مراجعان آماده پاسخگویی است.

برچسب‌ها:, , , ,