جشن عاطفه‌ها» از ۱۷ شهریور ۱۴۰۳ اجرا می‌شود

جشن عاطفه‌ها» از ۱۷ شهریور ۱۴۰۳ اجرا می‌شود
۱۴۰۳-۰۶-۱۷
38 بازدید

مسعود رحیمی با اشاره به برنامه کمیته امداد در برگزاری جشن عاطفه‌ها، اظهار کرد: هرساله در آستانه سال تحصیلی، کمیته امداد آیین ملی و مردمی پویش ملی «جشن عاطفه‌ها» را با هدف ترویج فرهنگ و سنت حسنه انفاق در راستای کمک به دانش آموزان و دانشجویان یتیم و نیازمند، در سراسر کشور برگزار می‌کند. وی […]

مسعود رحیمی با اشاره به برنامه کمیته امداد در برگزاری جشن عاطفه‌ها، اظهار کرد: هرساله در آستانه سال تحصیلی، کمیته امداد آیین ملی و مردمی پویش ملی «جشن عاطفه‌ها» را با هدف ترویج فرهنگ و سنت حسنه انفاق در راستای کمک به دانش آموزان و دانشجویان یتیم و نیازمند، در سراسر کشور برگزار می‌کند.

وی افزود: در همین راستا این جشن از روز شنبه (۱۷ شهریورماه) آغاز می‌شود. براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته قرار است جشن عاطفه‌ها به مدت یک ماه، تا ۱۵ مهرماه ادامه داشته باشد. در آخرین هفته شهریورماه پایگاه‌های فیزیکی در مصلای نماز جمعه و سطح شهر فعالیت دارند. همچنین در هفته اول آغاز سال تحصیلی، کار مشترکی در سطح مدارس با همکاری آموزش و پرورش شهرستان برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی انجام خواهد شد.

رحیمی بیان کرد: در راستای برگزاری جشن عاطفه‌ها در سال جاری، کمیته امداد دزفول برای تامین ۲۲۰۰ بسته لوازم‌التحریر دانش‌آموزان و دانشجویان تحت پوشش امداد و مناطق محروم برنامه‌ریزی کرده و از همین رو قرار است ۵۰ درصد از هزینه‌های مورد نیاز برای تامین این بسته‌ها توسط کمک‌های مردمی و ۵۰ درصد با هم‌افزایی کمیته امداد تامین شود.

رییس کمیته امداد دزفول روش‌های دریافت مشارکت‌های نقدی خیران در جشن عاطفه‌ها را اعلام کرد و گفت: خیران می‌توانند مشارکت‌های نقدی خود را به شماره کارت مربوط به شهرستان دزفول ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۴۳۲۴ واریز و یا از طریق کد دستوری #۰۶۱۴*۸۸۷۷* پرداخت کنند.

برچسب‌ها:, , , , , ,