اردوی جهادی سازمان آب و برق خوزستان در روستای مهاجرین شهرستان دزفول

اردوی جهادی سازمان آب و برق خوزستان در روستای مهاجرین شهرستان دزفول
۱۴۰۳-۰۶-۱۷
62 بازدید

به گزارش عماریون، گروه های جهادی سازمان آب و برق خوزستان و شرکت های طرف قرارداد در منطقه مهاجرین به انجام فعالیت های خیر خواهانه پرداختند. 🔹در این اردوی جهادی که با حضور محسن سعادت فر ،مدیرعامل شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری شمال خوزستان به نمایندگی از عباس صدریان فر مدیرعامل سازمان آب […]

به گزارش عماریون، گروه های جهادی سازمان آب و برق خوزستان و شرکت های طرف قرارداد در منطقه مهاجرین به انجام فعالیت های خیر خواهانه پرداختند.

🔹در این اردوی جهادی که با حضور محسن سعادت فر ،مدیرعامل شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری شمال خوزستان به نمایندگی از عباس صدریان فر مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان و همچنین برخی از مسئولان محلی شهرستان دزفول برگزار شد.
سرویس و تعمیر بیش از ۳۵۰ دستگاه کولر،یخچال ، لباسشویی ، جاروبرقی و سایر وسایل برقی انجام شد و برنامه های مختلف فرهنگی ، مذهبی برای ۳۰۰ نفر از بانوان ، کودکان و نوجوانان این روستا به همراه اهدای بسته های معیشتی ، فرهنگی و لوازم تحریر به دانش آموزان نیازمند ،همچنین بررسی و رفع مشکلات کشاورزان منطقه توسط مدیر عامل شرکت بهره برداری ناحیه شمال صورت گرفت .

برچسب‌ها:, , , ,