۶ پایگاه اورژانس دزفول در حال ساخت است

۶ پایگاه اورژانس دزفول در حال ساخت است
۱۴۰۳-۰۶-۰۳
62 بازدید

مهدیه توکلی روز شنبه به رسانه‌های دزفول اعلام کرد: سه پایگاه از این پایگاه‌ها با مشارکت خیرین حوزه سلامت در حال ساخت است و سه پایگاه دیگر از محل اعتبارات ابلاغی سازمان برنامه و بودجه ساخته خواهد شد. وی افزود: افزون بر ۶۰ میلیارد ریال برای تجهیز این پایگاه‌ها در نظر گرفته شده است. معاون توسعه […]

مهدیه توکلی روز شنبه به رسانه‌های دزفول اعلام کرد: سه پایگاه از این پایگاه‌ها با مشارکت خیرین حوزه سلامت در حال ساخت است و سه پایگاه دیگر از محل اعتبارات ابلاغی سازمان برنامه و بودجه ساخته خواهد شد.

وی افزود: افزون بر ۶۰ میلیارد ریال برای تجهیز این پایگاه‌ها در نظر گرفته شده است.

معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی دزفول با بیان اینکه این هزینه‌ها بدون احتساب هزینه آمبولانس‌ها است از خیرین سلامت در خصوص مشارکت در خرید آمبولانس مورد نیاز این پایگاه‌ها قدردانی کرد.

توکلی تصریح کرد: وسایل نقلیه با اختصاص ارز دولتی و بدون پرداخت عوارض گمرکی خریداری می‌شوند که این اقدام راه را برای همیاری خیرین حوزه سلامت هموار کرده است.

وی افزود: امید است با افتتاح این پایگاه‌ها شاهد ارتقای سطح خدمات اورژانس در مناطق مختلف دزفول باشیم و بتوانیم در مواقع بحرانی و حوادث پاسخگویی سریع و مناسبی به شهروندان داشته باشیم.

برچسب‌ها:, , , , ,