نرخنامه سرویس مدارس دزفول اعلام شد

نرخنامه سرویس مدارس دزفول اعلام شد
۱۴۰۳-۰۵-۲۸
126 بازدید

علیرضا وحدتی‌پور بیان کرد: فروردین سال جاری پیشنهاد افزایش ۴۵ درصدی نرخ حمل و نقل دانش آموزی سال تحصیلی ۱۴۰۴ – ۱۴۰۳ در قالب لایحه به شورای شهر دزفول داده شد و در نشستی که با حضور کارشناس مسوول انجمن اولیا و مربیان، کارشناس مسوول ارزیابی عملکرد اداره آموزش و پرورش، نماینده سازمان حمل و […]

علیرضا وحدتی‌پور بیان کرد: فروردین سال جاری پیشنهاد افزایش ۴۵ درصدی نرخ حمل و نقل دانش آموزی سال تحصیلی ۱۴۰۴ – ۱۴۰۳ در قالب لایحه به شورای شهر دزفول داده شد و در نشستی که با حضور کارشناس مسوول انجمن اولیا و مربیان، کارشناس مسوول ارزیابی عملکرد اداره آموزش و پرورش، نماینده سازمان حمل و نقل شهرداری و نماینده مدیران دفاتر حمل و نقل دانش آموزی و تمام اعضای کمیسیون نرخ گذاری در شورای اسلامی شهر برگزار شد.

وی افزود: پس از برگزاری این نشست و بررسی موارد مختلف با تایید کمیته تطبیق فرمانداری، با افزایش ۳۰ درصدی نرخ حمل و نقل دانش آموزی در دزفول موافقت شد.

سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری دزفول گفت: بر اساس این تاییدیه، نرخ سواری برای حمل و نقل دانش آموزی به ازای پنج روز در هفته و از صفر تا سه کیلومتر، ۹ میلیون و ۱۰۰ هزار ریال، برای خودروی ون ۶ میلیون و ۷۲۱ هزار ریال و برای مینی‌بوس پنج میلیون و ۴۲۱ هزار ریال است.

وحدتی‌پور تصریح کرد: در مواردی که مدارس ۶ روز در هفته فعالیت داشته باشند، برای استفاده از سرویس ۲۰ درصد نرخ کرایه برای هر نفر اضافه می‌شود.

وی اظهارکرد: به ازای هر کیلومتر اضافه، یک میلیون ریال به نرخ حمل و نقل دانش آموزی(سواری) اضافه خواهد شد.

سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری دزفول ادامه داد: کل مبلغ سرویس دهی برای یکسال تحصیلی بوده و بعد از کسر ۲۵ درصد از کل مبلغ به عنوان پیش پرداخت به موقع انعقاد قرارداد که طی ۶ ماه قسط از یکم مهرماه تا ۱۵ اسفندماه به حساب دفاتر مجاز حمل و نقل پرداخت و باید تسویه حساب شود.

برچسب‌ها:, , , , ,