زایمان موفق مادر باردار در مسیر بیمارستان با کمک اورژانس دزفول

زایمان موفق مادر باردار در مسیر بیمارستان با کمک اورژانس دزفول
۱۴۰۳-۰۵-۲۷
119 بازدید

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی دزفول از مراجعه حضوری یک مادر باردار ۳۳ ساله به یکی از پایگاه‌ های اورژانس جاده ای دزفول خبر داد و گفت: این مادر باردار در مسیر انتقال به مرکز درمانی زنان و زایمان حضرت زینب (س)، به کمک تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ این شهرستان با […]

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی دزفول از مراجعه حضوری یک مادر باردار ۳۳ ساله به یکی از پایگاه‌ های اورژانس جاده ای دزفول خبر داد و گفت: این مادر باردار در مسیر انتقال به مرکز درمانی زنان و زایمان حضرت زینب (س)، به کمک تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ این شهرستان با موفقیت زایمان کرد.

 

به گزارش عماریون دز، رضا معمارزاده روز جمعه اظهار داشت: این مادر باردار که سومین بارداری خود را تجربه می‌کرد، پس از مراجعه حضوری به درب پایگاه اورژانس جاده ای و پس از ارزیابی اولیه به‌سرعت توسط تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵، به سمت مرکز درمانی حضرت زینب(س) منتقل شد.

 

 

وی افزود: در حین انتقال، وضعیت زایمانی مادر بحرانی‌تر شد که نهایتاً با تلاش و مهارت تکنسین‌های اورژانس، زایمان به‌طور کامل و با موفقیت انجام شد و نوزاد دختر این مادر به دنیا آمد.

گفتنی است این مادر و نوزاد تازه متولدشده پس از انجام مراقبت‌های اولیه، به بیمارستان حضرت زینب (س) تحویل داده شدند.

 

 

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دزفول، در این‌باره گفت: عملکرد سریع و حرفه‌ای تکنسین‌های اورژانس نشان‌دهنده تعهد و توانمندی این مجموعه در ارائه خدمات حیاتی و فوری به هم‌وطنان عزیز است. خوشبختانه مادر و نوزاد در سلامت کامل به سر می‌برند و این موفقیت را مرهون تلاش شبانه‌روزی همکارانمان در اورژانس ۱۱۵ می‌دانیم.

برچسب‌ها:, , , , ,