بیانیه زهرا آدینه عضو شورای شهر:

بیانیه زهرا آدینه عضو شورای شهر:
۱۴۰۳-۰۵-۲۵
160 بازدید

بِسْمِ ٱللَّٰهِ ٱلرَّحْمٰنِ ٱلرَّحِیمِ اینجانب از روزهای اول شورای ششم همواره بدور از هرگونه سهم خواهی یا منافع شخصی با تمام توان و صادقانه در جهت احقاق حقوق شهروندان و پاسداری از رای مردم تلاش نموده و سایر اعضای محترم شورای شهر خود گواه بر این امر می باشند. از آنجایی که شورا یک نهاد […]

بِسْمِ ٱللَّٰهِ ٱلرَّحْمٰنِ ٱلرَّحِیمِ

اینجانب از روزهای اول شورای ششم همواره بدور از هرگونه سهم خواهی یا منافع شخصی با تمام توان و صادقانه در جهت احقاق حقوق شهروندان و پاسداری از رای مردم تلاش نموده و سایر اعضای محترم شورای شهر خود گواه بر این امر می باشند.

از آنجایی که شورا یک نهاد مشورتی می باشد، اختلافات نظر ها همیشه وجود دارد. اما باید بر اساس آیه شریفه “وَأَمْرُهُمْ شُورَیٰ بَیْنَهُمْ” در سایه اخلاق و قانون تبادل نظر کرد و در مسیر منافع شهر قدم برداشت.

عدم حضور اینجانب در جلسات اخیر شورا هیچگاه بخاطر جهت گیری حزبی یا کسب کرسی و منفعت شخصی نبوده و همیشه برای حل مشکلات شهری خواهان بکارگیری ظرفیت و توانمندی تمام اعضای شورا بوده ام، و معتقد هستم که هر عضو نماینده کل شهروندان دزفول است و باید با نگاه جمعی به رفاه هرچه بیشتر شهروندان پرداخته شود.

اینجانب از کم لطفی برخی اعضای شورا گلایه مند بوده ام، که باید برای همفکری در مورد موضوعات مختلف شهری از نظرات سایر اعضا نیز استفاده نمایند، زیرا با همفکری و هم نظری و اتحاد، قطعا می توان بهتر به مردم شریف و محترم دزفول خدمت نمود.

مردم پاک و صادق دزفول خواهان برگزاری یک انتخابات سالم، قانونی، عادلانه و به دور از دودستگی و حزب گرایی در فضای شورای شهر هستند و باید به این مهم اهمیت داد. انتخاباتی که تمام اعضا در آن شرکت داشته باشند و سکان اصلی را به دست کسی بسپارند که بتواند با استفاده از ظرفیت و توانمندی‌های همه اعضای شورا ، بدنبال انجام کارهای عام المنفعه در تمام مناطق مختلف شهر باشد.

بنده بیش از این، تاخیر در انتخاب هیئت رئیسه شورا را صلاح ندانسته و نمیدانم و به احترام مردم ولایتمدار شهرم در اولین جلسه رای گیری حاضر خواهم شد. همچون گذشته از تمام ظرفیت و توانمندی های خود برای پیشبرد اهداف مردم و توسعه شهرم استفاده خواهم کرد و در برابر نا عدالتی‌ها و کم کاری‌ها و زیاده خواهی ها مقتدرانه خواهم ایستاد.

در پایان از تمام همکاران بزرگوارم درخواست دارم؛ بر حسب وظیفه قانونی و به پاس احترام به مردم قدرشناس شهرمان و به حرمت رای و نظر آنان که ما را بعنوان نماینده و امین خود در پارلمان شهری تعیین نموده اند، اختلافات و مشکلات حزبی و گروهی را کنار گذاشته و همگی باهم با همدلی و هم فکری جهت رسیدن مردم دزفول به جایگاه واقعیشان تلاش کنیم.

(وَ السَّلامُ عَلى‌ مَنِ اتَّبَعَ الْهُدى‌)
زهرا آدینه_عضو شورای ششم شهر دزفول

برچسب‌ها:, , , ,