بیمارستان خیریه سرطانی دزفول به ۱۴ هزار بیمار خدمات‌ ارائه می‌کند

بیمارستان خیریه سرطانی دزفول به ۱۴ هزار بیمار خدمات‌ ارائه می‌کند
۱۴۰۳-۰۵-۲۴
93 بازدید

. .   به گزارش عماریون دز، محمدرضا اسماعیل چگنی عصر سه‌شنبه در نشست با اصحاب رسانه که در بیمارستان خیریه سرطانی امام حسن مجتبی (ع) برگزار شد، بیان کرد: تعداد بیماران سرطانی از سال ۱۳۹۰ که این مرکز درمانی تاسیس شد، روز به روز در حال افزایش یافت.   وی ادامه داد: سال ۱۳۹۰ تعداد […]

.

.

 

به گزارش عماریون دز، محمدرضا اسماعیل چگنی عصر سه‌شنبه در نشست با اصحاب رسانه که در بیمارستان خیریه سرطانی امام حسن مجتبی (ع) برگزار شد، بیان کرد: تعداد بیماران سرطانی از سال ۱۳۹۰ که این مرکز درمانی تاسیس شد، روز به روز در حال افزایش یافت.

 

وی ادامه داد: سال ۱۳۹۰ تعداد بیماران تحت پوشش این بیمارستان ۱۱۰ بیمار بود ، اما اکنون سالانه یک هزار و ۳۰۰ نفر به بیماران تحت پوشش این بیمارستان اضافه می‌شود.

وی بیان کرد: سرطان سینه در ایران و دزفول بیشترین تعداد بیماران سرطانی را به خود اختصاص داده است و از هر ۱۰۰ بیمار، ۷۰ بیمار زن هستند و از ۷۰ بیمار زن ۳۰ نفر سرطان سینه دارند.

رئیس بیمارستان خیریه سرطانی امام حسن مجتبی (ع) اظهار کرد: یک سوم بیماران سرطانی مرد هستند و دو سوم بیماران را زنان تشکیل می‌دهند که مسائل اقتصادی و اجتماعی زیادی در جامعه ایجاد می‌کنند.

 

وی تصریح کرد: علاوه بر اقدامات درمانی، تلاش شده است تا خدمات جانبی از جمله اسکان، غذا و جهیزی هم به بیماران و خانواده‌های آنان ارائه شود تا رنج بیماری کاهش یابد.

 

«اسماعیل چگنی» با بیان اینکه سیستم مجهز درمانی در این بیمارستان کار را برای بیماران تسهیل کرده است، اضافه کرد: اکنون خدمات «پت اسکن» نیز به بیماران ارائه می‌شود.

 

رئیس بیمارستان خیریه سرطانی امام حسن محتبی (ع) دزفول بیان کرد: هیچ هزینه‌ای برای ارائه خدمات «پت اسکن» و «ست آنژیو» از بیماران گرفته نمی‌شود و فقط هزینه بیمارانی که تحت پوشش بیمه تکمیلی هستند، از بیمه دریافت می‌شود.

 

وی بیان کرد: روزانه به حدود ۴۰۰ بیمار در این بیمارستان خدمات‌ درمانی ارائه می‌شود که ارائه خدمات به حدود ۱۱۰ نفر در رادیوتراپی و خدمات شیمی‌درمانی سرپایی به حدود ۵۰ نفر از جمله این خدمات به شمار می‌رود و حتی یک ریال هزینه از بیماران دریافت نمی‌شود.

 

«اسماعیل چگنی» اظهار کرد: ساختمان جدید این بیمارستان خیریه در ۹ هزار متر زیربنا و ۱۱۰ تخت بستری و امکانات و تجهیزات پیشرفته در حال ساخت است.

 

وی ادامه داد: خدمات متنوعی چون دندانپزشکی، جراحی، داروخانه و آزمایشگاه در این بیمارستان ارائه می‌شود و نیازی نیست بیماران برای درمان به سایر شهرها مراجعه کنند.

 

«اسماعیل چگنی» افزود: آزمایشگاه این بیمارستان با ۷۰۰ متر زیربنا تمام خدمات آزمایشگاهی را خواهد داشت و بعد از اورژانس راه‌اندازی می‌شود.

 

رئیس بیمارستان خیریه سرطانی دزفول بیان کرد: تنها مشکل بیماران سرطانی تهیه دارو از سطح شهر بود که با تلاش انجام شده داروخانه سرطانی را در این بیمارستان مستقر کردیم.

 

وی ادامه داد: ارایه دارو به بیماران تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) نیز به صورت رایگان انجام می‌شود؛ به طوری که ماهانه ۲۰۰ میلیارد ریال هزینه دارویی به بیماران نیازمند پرداخت می‌شود.

 

«اسماعیل چگنی» به کمک‌های مردمی به این بیمارستان هم اشاره و بیان کرد: کمک‌های مردمی به این بیمارستان از ماهانه ۱۰ هزار ریال تا اهدای زمین، باغ و کمک نقدی را شامل می‌شود.

 

وی ضمن قدردان از کمک‌های مردمی افزود: نیازمند کمک بیشتر مردم برای ارائه خدمات عام‌المنفعه بیشتر هستیم.

 

وی خاطرنشان کرد: تاکنون نیکوکاران ۶ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال به این بیمارستان خیریه سرطانی کمک کرده‌اند و دولت نیز ۴۰ میلیارد ریال به این بیمارستان اهدا کرده است.

برچسب‌ها:, , , ,