حامی کارت مادر برای خدمتی نوین در جهت کاهش هزینه ها و کمک به اقتصاد خانواده، ایجاد شده است

حامی کارت مادر برای خدمتی نوین در جهت کاهش هزینه ها و کمک به اقتصاد خانواده، ایجاد شده است
۱۴۰۳-۰۵-۲۲
102 بازدید

وی اظهارکرد: امروز این مجموعه با تلاش‌های فراوان در آستانه تکمیل است و در حال حاضر برای یک هزار و ۱۰۰ نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی کرده که به زودی ۱۰۰ نفر دیگر هم به این تعداد اضافه خواهد شد. علی مربوطی افزود: حدود ۶۰۰ نفر نیز در این مجموعه کسب و کارهایی ایجاد کردند […]

وی اظهارکرد: امروز این مجموعه با تلاش‌های فراوان در آستانه تکمیل است و در حال حاضر برای یک هزار و ۱۰۰ نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی کرده که به زودی ۱۰۰ نفر دیگر هم به این تعداد اضافه خواهد شد.

علی مربوطی افزود: حدود ۶۰۰ نفر نیز در این مجموعه کسب و کارهایی ایجاد کردند و مشغول خدمات‌رسانی هستند.

وی گفت: این نوید را می‌دهیم که مجموعه‌ای به نام ” باشگاه مشتریان خانواده مادر” متشکل از مشتریان این مجموعه با نگاهی فراتر از ارائه خدمات درون مجموعه تشکیل شده است.

مربوطی با بیان اینکه حدود پنج سال برای تحقق این امر تلاش شده است، گفت: *حامی کارت مادر* با ارائه ۲۰ خدمت ویژه طراحی شده که اعضای این باشگاه درمرحله اول از خدمات درون مجموعه و در مرحله دوم از خدمات و تخفیفات گسترده در سراسر کشور بهره خواهند برد.

وی اظهار امیدواری کرد با این حرکت گامی موثر در جهت کاهش هزینه‌های خانواده و بالابردن سطح ارائه خدمات در کل کشور برداشته شود.

مربوطی بیان کرد: یکی از خدمات حامی کارت مادر هنگام سفر خواهد بود که مکان‌هایی با ارایه تخفیف و خدمات مشخص در نظر گرفته خواهد شد.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که حامی کارت مادر اقدامی ماندگار در جهت ارائه خدمات و بالابردن سطح رضایتمندی مردم باشد.

تجلیل از خبرنگاران و پرسش و پاسخ از دیگر برنامه‌های این آیین بود.

برچسب‌ها:, , , , ,