امدادرسانی به مادر باردار توسط بالگرد اورژانس هوایی دزفول

امدادرسانی به مادر باردار توسط بالگرد اورژانس هوایی دزفول
۱۴۰۳-۰۵-۱۶
52 بازدید

رضا معمارزاده روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با رسانه ها اظهار کرد: در پی گزارش دریافتی مبنی بر نیاز فوری یک مادر باردار به مراقبت‌های پزشکی در روستای صعب‌العبور نودر از توابع بخش سردشت دزفول، تیم اورژانس هوایی این شهرستان در سریع‌ترین زمان ممکن، به این منطقه اعزام شد. وی گفت: این عملیات امدادی توسط آقایان […]

رضا معمارزاده روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با رسانه ها اظهار کرد: در پی گزارش دریافتی مبنی بر نیاز فوری یک مادر باردار به مراقبت‌های پزشکی در روستای صعب‌العبور نودر از توابع بخش سردشت دزفول، تیم اورژانس هوایی این شهرستان در سریع‌ترین زمان ممکن، به این منطقه اعزام شد.

وی گفت: این عملیات امدادی توسط آقایان عبدالرضا محمودی و محمدامین محمدزاد انجام شد که در شرایط دشوار منطقه، موفق به انجام اقدامات لازم درمانی و انتقال بیمار به مرکز درمانی زنان و زایمان حضرت زینب (س) دزفول شدند.

معمارزاده با اشاره به اهمیت این نوع عملیات‌ها در مناطق دورافتاده و سخت‌گذر، گفت: اورژانس هوایی دزفول با بهره‌گیری از تجهیزات پیشرفته و تیم‌های با تجربه، همواره آماده است تا در مواقع اضطراری، خدمات سریع و موثری را به بیماران نیازمند ارائه دهد.

وی بر اهمیت توسعه زیرساخت‌های امدادی در مناطق محروم تاکید کرد تا امکان دسترسی به خدمات بهداشتی برای تمامی شهروندان فراهم شود.

برچسب‌ها:, , , , ,