تصادف در خیابان ساحلی دزفول ۶ مصدوم بر جای گذاشت

تصادف در خیابان ساحلی دزفول ۶ مصدوم بر جای گذاشت
۱۴۰۳-۰۵-۱۳
71 بازدید

به گزارش روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی دزفول، رضا معمارزاده در این باره اظهار داشت: در ساعت ۴:۰۲ بامداد امروز شنبه، برخورد دو خودروی سواری پژو و پراید در خیابان ساحلی دزفول، جنب روناش، منجر به مصدومیت شش تن از سرنشینان شد. وی افزود: تیم‌های امدادی ما توانستند در کوتاه‌ترین زمان ممکن به محل حادثه […]

به گزارش روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی دزفول، رضا معمارزاده در این باره اظهار داشت: در ساعت ۴:۰۲ بامداد امروز شنبه، برخورد دو خودروی سواری پژو و پراید در خیابان ساحلی دزفول، جنب روناش، منجر به مصدومیت شش تن از سرنشینان شد.

وی افزود: تیم‌های امدادی ما توانستند در کوتاه‌ترین زمان ممکن به محل حادثه برسند و اقدامات لازم را برای امدادرسانی به مصدومان انجام و سپس هر شش مصدوم را به بیمارستان بزرگ دزفول انتقال دهند.

معمارزاده در ادامه گفت: خوشبختانه حال عمومی تمامی مصدومان مساعد گزارش شده است و هم‌اکنون تحت مراقبت‌های پزشکی قرار دارند.

وی ضمن ابراز نگرانی از سلامت شهروندان در حین رانندگی، از تمامی رانندگان خواست تا با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از وقوع چنین حوادث ناگواری جلوگیری کنند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی دزفول در پایان تاکید کرد: مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دزفول به صورت شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات به شهروندان عزیز است.

برچسب‌ها:, , , ,