بازدید مسئولین شهرستان از کوی مدرس و طالقانی دزفول؛ گام‌های جدی برای رفع مشکلات

بازدید مسئولین شهرستان از کوی مدرس و طالقانی دزفول؛ گام‌های جدی برای رفع مشکلات
۱۴۰۳-۰۵-۱۳
50 بازدید

به گزارش عماریون دز، در جریان این بازدید، مسئولین شهری با نخبگان و شهروندان محلی دیدار کردند و ضمن شنیدن دغدغه‌ها و نیازهای آنان، برنامه‌های عملیاتی برای بهبود وضعیت این محلات را مطرح نمودند. تکمیل دال‌گذاری کانال مدرس و احداث بوستان و فضای سبز روی این کانال، بازسازی و بهسازی بوستان‌های موجود، و روکش آسفالت […]

به گزارش عماریون دز، در جریان این بازدید، مسئولین شهری با نخبگان و شهروندان محلی دیدار کردند و ضمن شنیدن دغدغه‌ها و نیازهای آنان، برنامه‌های عملیاتی برای بهبود وضعیت این محلات را مطرح نمودند. تکمیل دال‌گذاری کانال مدرس و احداث بوستان و فضای سبز روی این کانال، بازسازی و بهسازی بوستان‌های موجود، و روکش آسفالت معابری بود که نیاز به ترمیم دارند از جمله مواردی بودند که طی این بازدید مورد بررسی قرار گرفتند.

گفتنی است، برآوردهای اولیه نشان می‌دهد که اجرای این پروژه‌ها حدود ۱۵۲ میلیارد تومان هزینه در بر خواهد داشت. بر اساس توافقات انجام شده، ۸۲ میلیارد تومان از این اعتبار با پیگیری‌های پاپی‌زاده از منابع دولتی تامین می‌شود و ۷۰ میلیارد تومان دیگر نیز از منابع داخلی شهرداری دزفول اختصاص خواهد یافت.

با انجام مراحل قانونی و پیگیری‌های لازم، انتظار می‌رود این پروژه‌ها در کمتر از چهار ماه آینده آغاز شوند و روند بهسازی و توسعه این محلات به سرعت به اجرا درآید.

لازم به ذکر است، پیش از این بازدید، جلسه‌ای در دفتر شهردار دزفول با حضور مدیران شهرداری برگزار شد. در این جلسه، شهردار و مدیران به تشریح اقدامات انجام شده و برنامه‌های پیش‌روی شهرداری در کلیه بخش‌ها پرداختند و برنامه‌ریزی‌هایی نیز برای تسریع در روند پروژه‌های شهری، صورت گرفت.

برچسب‌ها:, , , ,