اهدای ۶۰ سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد دزفول

اهدای ۶۰ سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد دزفول
۱۴۰۳-۰۵-۱۳
45 بازدید

مسعود رحیمی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ما ارزش هر سری جهیزیه اهدایی به نوعروسان را حدود ۴۰۰ میلیون ریال اعلام کرد و افزود: تمامی اقلام جهیزیه، کالای ایرانی و شامل یخچال، فرگاز، تلویزیون، جاروبرقی و ماشین لباسشویی تمام اتوماتیک است. وی فراهم کردن زمینه ازدواج جوانان در راستای منویات رهبر معظم […]

مسعود رحیمی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ما ارزش هر سری جهیزیه اهدایی به نوعروسان را حدود ۴۰۰ میلیون ریال اعلام کرد و افزود: تمامی اقلام جهیزیه، کالای ایرانی و شامل یخچال، فرگاز، تلویزیون، جاروبرقی و ماشین لباسشویی تمام اتوماتیک است.

وی فراهم کردن زمینه ازدواج جوانان در راستای منویات رهبر معظم انقلاب را ضروری دانست و ادامه داد: کمیته امداد همه ساله طی چندین مرحله با جمع آوی کمک‌های خیران و دستگاه‌های مختلف اقدام به خرید و اهدای جهیزیه به نوعروسان زیر پوشش می‌کند.

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) دزفول پرداخت کمک به مددجویان، تأمین هزینه درمانی و کمک به ارتقای شاخص‌های بهداشتی نیازمندان را از اقدامات این نهاد برشمرد و گفت: ارائه خدمات فرهنگی، پرورشی و تربیتی به مددجویان، کمک به خرید، ساخت، تعمیر، تکمیل، بازسازی و بهسازی مسکن مددجویی و کمک به امر ازدواج مددجویان از دیگر خدماتی است که به مددجویان ارائه می‌شود.

هم اکنون بیش از هشت هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد شهرستان دزفول است.

برچسب‌ها:, , , ,