روزانه ۳۵ نفر به بیماران بیمارستان خیریه سرطانی دزفول اضافه می‌شود

روزانه ۳۵ نفر به بیماران بیمارستان خیریه سرطانی دزفول اضافه می‌شود
۱۴۰۳-۰۵-۱۰
121 بازدید

به گزارش عماریون دز، محمدرضا اسماعیل چگنی روز چهارشنبه در نشست علنی شورای اسلامی شهر دزفول با اشاره به اقدامات انجام شده در بیمارستان سرطانی امام حسن مجتبی (ع) این شهرستان بیان کرد: بیمارستان خیریه سرطانی دزفول در حال حاضر ۱۴ هزار بیمار از شهرستان دزفول و شهرها و استان‌های همجوار را تحت پوشش دارد. وی اظهار […]

به گزارش عماریون دز، محمدرضا اسماعیل چگنی روز چهارشنبه در نشست علنی شورای اسلامی شهر دزفول با اشاره به اقدامات انجام شده در بیمارستان سرطانی امام حسن مجتبی (ع) این شهرستان بیان کرد: بیمارستان خیریه سرطانی دزفول در حال حاضر ۱۴ هزار بیمار از شهرستان دزفول و شهرها و استان‌های همجوار را تحت پوشش دارد.

وی اظهار کرد: ۵۵ درصد بیمارانی که از خدمات این بیمارستان خیریه استفاده می‌کنند غیربومی و ۴۵ درصد بومی هستند.

نیکوکاران دزفول ۶ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال برای ساخت بیمارستان خیریه سرطانی دزفول اهدا کردند

رییس بیمارستان خیریه سرطانی امام حسن مجتبی(ع) از همکاری و مساعدت شورای شهر و مسوولان دزفول برای ارایه خدمات بهتر این بیمارستان به بیماران قدردانی کرد و گفت: خیران دزفول نیز سنگ تمام گذاشته و تاکنون ۶ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال برای ساخت این بیمارستان اهدا کرده‌اند.
اسماعیل چگنی افزود: پت اسکن این بیمارستان از ماه‌های گذشته راه اندازی شده و اکنون حدود ۳۰۰ بیمار در نوبت استفاده از خدمات این دستگاه هستند.
وی با بیان اینکه ماهانه حدود ۱۶۰ نفر از خدمت پت اسکن این بیمارستان استفاده می‌کنند، ادامه داد: هزینه آزاد هر مرحله پت اسکن به غیر از اسکان ۲۵۰ میلیون ریال است ولی در این بیمارستان رایگان ارایه می‌شود.
رییس بیمارستان خیریه سرطانی امام حسن مجتبی(ع) دزفول اظهارکرد: سی تی آنژیو قلب این بیمارستان نیز از ماه‌های قبل راه اندازی شده است و ماهانه ۱۷۰ نفر از خدمات آن بهره‌مند می‌شوند.

روزانه ۱۵۰ تا ۲۰۰ نفر در درمانگاه بیمارستان خیریه سرطانی دزفول ویزیت می‌شوند
اسماعیل چگنی گفت: درمانگاه بیمارستان خیریه سرطانی دزفول نیز فعال است و روزانه ۱۵۰ تا ۲۰۰ بیمار توسط ۶ پزشک متخصص ویزیت می‌شوند.
وی افزود: با توجه به ازدحام بیماران و همراهان در درمانگاه این بیمارستان در تلاش هستیم درمانگاه جدید بیمارستان را تا ۲ ماه آینده بهره‌برداری کنیم و در اختیار شهروندان قرار دهیم.

تلاش برای بهره‌برداری از بیمارستان هشت طبقه سرطانی دزفول تا پایان امسال

رییس بیمارستان خیریه سرطانی دزفول گفت: ساختمان جدید بیمارستان در هشت طبقه و ۹ هزار و ۷۰۰ مترمربع زیربنا در حال ساخت است که ۲ طبقه آن تکمیل شده و تلاش بر این است بقیه آن تا پایان سال بهره‌برداری شود.
وی افزود: بیمارستان خیریه سرطانی دزفول ۱۵ تخت بستری دارد که اگر تکمیل شود تعداد تخت‌های آن به ۱۰۰ تخت خواهد رسید.

احداث تصفیه‌خانه فاضلاب بیمارستان خیریه سرطانی دزفول در دست پیگیری است

اسماعیل چگنی با اشاره به اینکه تاسیسات آب وبرق و سیستم سرمایشی این بیمارستان خریداری شده بیان کرد: یکی از مهمترین مشکلات این بیمارستان نداشتن سیستم تصفیه‌خانه است که دادستانی نیز طی نامه‌ای خواستار احداث تصفیه خانه برای این بیمارستان شده است.

وی افزود: برای احداث تصفیه خانه و نمازخانه این بیمارستان در حال حل مسایل مالی و اختصاص زمین هستیم که امیدواریم با همکاری شورای شهر و شهرداری محقق شود.

روزانه ۳۵ نفر به بیماران بیمارستان خیریه سرطانی دزفول اضافه می‌شود

اشتغال ۳۵۰ تا ۴۰۰ نفر با بهره برداری از ساختمان جدید بیمارستان خیریه سرطانی دزفول

رییس بیمارستان خیریه سرطانی دزفول گفت: پرسنل این بیمارستان در حال حاضر حدود ۱۳۰ نفر است که با افتتاح ساختمان جدید برای ۳۵۰ تا ۴۰۰ نفر اشتغالزایی خواهد شد.
وی افزود: ۶۸ سوئیت برای خوابگاه همراهان بیماران این بیمارستان در حال احداث است که امیدواریم تا پایان امسال بهره‌برداری شود.

طرح توسعه بیمارستان سرطانی دزفول تدوین و بررسی شود

رییس شورای اسلامی شهر دزفول نیز گفت: نیاز است اقدامات کارشناسی انجام و در صورت نیاز، زمین بازارچه نیز برای احداث تصفیه خانه و نمازخانه به بیمارستان خیریه سرطانی اختصاص یابد و مکان جدیدی برای بازارچه در نظر گرفته شود زیرا افراد زیادی در این بازارچه مشغول بکار هستند.
سید باقر موسوی فخر بر ضرورت تدوین و بررسی طرح توسعه بیمارستان خیریه سرطانی دزفول تاکید و از اقدامات انجام شده در ان بیمارستان قدردانی کرد.

طرح جامعی برای ۲۰ سال آینده بیمارستان خیریه سرطانی دزفول تدوین شود

محمد حسن پرآور یکی دیگر از اعضای شورای شهر دزفول نیز ضمن قدردانی از خدمات این بیمارستان گفت: این بیمارستان در سالهای گذشته اقدامات مفید زیادی ارایه کرده و وجود آن ضروری است.

وی افزود: مهندسان باید طرح جامعی برای این بیمارستان ارائه دهند و ۲۰ سال آینده این بیمارستان در فازهای چندگانه دیده شود تا در برنامه مسوولان فعلی و آینده شهر قرار گیرد.
به گزارش ایرنا مقرر شد موضوع اختصاص زمین برای احداث تصفیه خانه و نمازخانه بیمارستان خیریه سرطانی دزفول در کمیسیون املاک شورای شهر مطرح و بررسی شود.

روزانه ۳۵ نفر به بیماران بیمارستان خیریه سرطانی دزفول اضافه می‌شود

به گزارش عماریون دز، شورای اسلامی شهر دزفول در پایان این نشست با ارائه لوح تقدیر از خدمات رئیس بیمارستان امام حسن (ع) تجلیل کرد.

برچسب‌ها:, , , , , ,