حل مشکل گلباران اولویت رییس جدید دادگستری دزفول

حل مشکل گلباران اولویت رییس جدید دادگستری دزفول
۱۴۰۳-۰۵-۰۹
99 بازدید

مصطفی آباد افزود: قوه قضاییه در نظام مقدس اسلامی یکی از نهادهای حکومتی است که در کنار قوه‌های مقننه و مجریه برای تضمین حقوق فردی و اجتماعی ‌و تحقق صلح و امنیت ایجاد شده است. وی با بیان اینکه وظایف قوه قضاییه در قانون اساسی تصریح شده است، بیان کرد: احیای حقوق عامه، گسترش عدل […]

مصطفی آباد افزود: قوه قضاییه در نظام مقدس اسلامی یکی از نهادهای حکومتی است که در کنار قوه‌های مقننه و مجریه برای تضمین حقوق فردی و اجتماعی ‌و تحقق صلح و امنیت ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه وظایف قوه قضاییه در قانون اساسی تصریح شده است، بیان کرد: احیای حقوق عامه، گسترش عدل و آزادی‌های مشروع، نظارت بر حسن اجرای قوانین، کشف جرم و اجرای حدود و مقررات جزایی اسلام و همچنین پیشگیری از وقوع جرم و اصلاح مجرمان از جمله وظایف قوه قضاییه است.

رییس جدید دادگستری دزفول گفت: اجرای سند تحول قضایی و پیگیری مسایل شهرستان با توجه به وظایف ذاتی دادگستری اولویت‌های من در دزفول است.

وی افزود: پیگیری مسایل و مشکلات مردم از ادارات با همکاری دادستان در قالب تشکیل ستاد پیشگیری از وقوع جرم و حقوق عامه، ‌تشکیل ستاد پیشگیری از وقوع جرم برای کاهش جرایم در شهرستان، ‌تعامل سازنده با دستگاه‌ها در چارچوب قانون و حفظ استقلال قضایی و همچنین تشکیل میز خدمت در مساجد و اماکن عمومی و دیدارهای مردمی برای تسریع در رسیدگی به پرونده‌ها از جمله برنامه‌های من در دادگستری دزفول است.

آباد بیان کرد: پیگیری مسایل شرکت‌های تعطیل و نیمه تعطیل، پیگیری و حل مشکلات مجموعه گلباران با همکاری دادستان از جمله برنامه‌ها و اولویت‌های من در دزفول است.

ایرنا

برچسب‌ها:, , , , ,