تجلیل از ناجی غریق منطقه گردشگری چال‌کندی دزفول

تجلیل از ناجی غریق منطقه گردشگری چال‌کندی دزفول
۱۴۰۳-۰۵-۰۳
52 بازدید

به‌گزارش عماریون دز، روز گذشته از علیرضا حسینیان راهنمای رسمی گردشگری و منجی غریقی که طی هفته‌های گذشته جان چند نفر از گردشگران را در منطقه چال‌کندی دزفول نجات داد توسط سرپرست میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی دزفول با اهدای لوح سپاس تجلیل شد. حسینیان با حضور ایثارگرانه در این منطقه که بعضی قسمت‌های آن پرمخاطره […]

به‌گزارش عماریون دز، روز گذشته از علیرضا حسینیان راهنمای رسمی گردشگری و منجی غریقی که طی هفته‌های گذشته جان چند نفر از گردشگران را در منطقه چال‌کندی دزفول نجات داد توسط سرپرست میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی دزفول با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.

حسینیان با حضور ایثارگرانه در این منطقه که بعضی قسمت‌های آن پرمخاطره است باعث شده است تا خانواده‌ها و گردشگرانی که برای تفریح و لذت به آنجا می‌روند خاطره‌ای خوب و لذت‌بخش را داشته باشند.

چال‌کندی دره‌ای تماشایی در بخشی از مسیر رودخانه دز است که در آن از تلاقی صخره‌های بلند و رودخانه و فرسایش سنگ‌ها در طول زمان، مناظری زیبا به وجود آمده‌اند. این دره از زیباترین و بکرترین جاهای دیدنی دزفول به‌شمار می‌رود. آب و هوای معتدل دره چال‌کندی، گردشگران زیادی را برای فرار از گرما در فصل‌های گرم سال به این منطقه جذب می‌کند.

برچسب‌ها:, , , ,