تنش آبی نقاط بحرانی کوی مهرشهر دزفول برطرف شد

تنش آبی نقاط بحرانی کوی مهرشهر دزفول برطرف شد
۱۴۰۳-۰۴-۱۹
76 بازدید

حسین سعادتی‌فر روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ما افزود: برخی مجتمع‌های مسکونی واقع در نقاط مرتفع کوی مهرشهر دزفول طی سال‌های گذشته در فصل‌های گرم سال با تنش آبی مواجه می‌شدند و شدت این تنش آبی به قدری زیاد بود که آبرسانی به این مجتمع‌ها به وسیله تانکر انجام می‌شد. وی […]

حسین سعادتی‌فر روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ما افزود: برخی مجتمع‌های مسکونی واقع در نقاط مرتفع کوی مهرشهر دزفول طی سال‌های گذشته در فصل‌های گرم سال با تنش آبی مواجه می‌شدند و شدت این تنش آبی به قدری زیاد بود که آبرسانی به این مجتمع‌ها به وسیله تانکر انجام می‌شد.

وی حل مشکل آب مهرشهر را یکی از اهداف اصلی آبفای دزفول در سال جاری دانست و ادامه داد: آبفا منطقه دزفول و سازمان آب و برق خوزستان طرح ضربتی حفر و تجهیز سه حلقه چاه تامین آب آشامیدنی را به صورت مشترک در دستور کار قرار دادند.

مدیر آبفا منطقه دزفول گفت: طی ۱۰ روز با تلاش شبانه روزی پرسنل آبفا منطقه دزفول و در گرمای طاقت فرسای ۵۰ درجه سانتیگراد، سرانجام یک چاه جدید تامین آب آشامیدنی به یاد شهدای خدمت و رییس جمهور شهید وارد مدار بهره برداری شد.

وی افزود: آب آشامیدنی نقاط دچار تنش آبی مهرشهر دزفول با بهره برداری از این چاه تامین و تانکرهای آبرسانی از این مناطق خارج شدند.

سعادتی‌فر با بیان اینکه احداث سه حلقه چاه نیاز آبی ۳۰ سال آینده این منطقه را برطرف می‌کند، اظهارکرد: حفاری چاه دوم این منطقه به پایان رسیده است و عملیات حفاری سومین چاه نیز با استقرار دستگاه حفار در میدان ورودی منطقه مهرشهر به زودی آغاز می‌شود.

برچسب‌ها:, , , , , ,