اعلام حمایت خانواده شهید امیر صالحی زاده از کاندیدای جبهه انقلاب دکتر سعید جلیلی

اعلام حمایت خانواده شهید امیر صالحی زاده از کاندیدای جبهه انقلاب دکتر سعید جلیلی
۱۴۰۳-۰۴-۱۵
126 بازدید

با سلام و درود بر محمد و آل محمد و امام روح الله و تمام شهیدان و آلاله‌ های سرخ حقیقت و شهادت مدافعان نهضت امام روح الله ، مدافعان امنیت ، مدافعان سلامت و مدافعان حرم آل الله که برای دفاع از میهن و ارزش‌های مانای ایمانی و اسلامی حماسه تاریخی و جاودان آفریدند. […]

با سلام و درود بر محمد و آل محمد و امام روح الله و تمام شهیدان و آلاله‌ های سرخ حقیقت و شهادت مدافعان نهضت امام روح الله ، مدافعان امنیت ، مدافعان سلامت و مدافعان حرم آل الله که برای دفاع از میهن و ارزش‌های مانای ایمانی و اسلامی حماسه تاریخی و جاودان آفریدند.

بی گمان راه شهیدان در طول تاریخ تداوم دارد و پیام شهیدان در هر عصر و هر نسل برای همه انسان‌ های حق جو روشن است. ما خداوند بزرگ را شاکریم که در عصر حاضر فرزندانمان با تقدیم جان خویش از شرف و کیان انقلاب دفاع کردند و نامشان را در دفتر تاریخ این سرزمین جاودانه ساختند.

ملت عزیز ایران اینک ایران اسلامی در پیچ تاریخی خویش قرار دارد و به فرموده رهبر حکیم انقلاب تا قله راهی نیست و در محضر شما عزیزان عرض می‌کنیم که در انتخابات پیش رو که تجلی جمهوریت نظام است شاهد نبرد گفتمانی و نبرد دو جریان کارآمدی و ناکارآمدی ، توانستن و نتوانستن، عزت و ذلت، استقلال و وادادگی، ساده زیستی و اشرافیگری، روحیه جهادی و روحیه عافیت طلبی، تداوم دولت شهید رئیسی یا شکل گیری دولت سوم روحانی هستیم و متاسفانه جریان سیاسی غربگرا با پروپاگاندای رسانه‌ای به دنبال غبارآلود کردن فضای سیاسی و تغییر در دستگاه محاسباتی مردم جهت دست یازیدن به اهداف قدرت طلبانه و سودجویانه خویش است.

ملت عزیز ایران ما در این برهه بسیار حساس از تاریخ ایران حمایت خویش را از یکی ازجاماندگان قافله شهیدان جناب آقای دکتر جلیلی اعلام می‌داریم و برنامه ها، جهت گیری‌ها و آرمان‌های ایشان را در جهت نیل به آسایش، عزت، اعتلا و ارتقای ایران و ایرانی می‌دانیم
حمایت ما از ایشان نه با هدف کنش گری سیاسی و اعلام حمایت‌های مرسوم و متعارف جناحی و سیاسیت ، بلکه باورمندانه در این فرصت خطیر تکلیف تاریخی خویش می‌دانیم.

بیت معظم و خانواده شهید امیر صالحی زاده
۱۴ تیر ۱۴۰۳ – دزفول

برچسب‌ها:, , , ,