بیانیه حمایت جمعی از فرهنگیان شهرستان دزفول از نامزد اصلح و انقلابی،جناب آقای دکتر سعید جلیلی

بیانیه حمایت جمعی از فرهنگیان شهرستان دزفول از نامزد اصلح و انقلابی،جناب آقای دکتر سعید جلیلی
۱۴۰۳-۰۴-۱۰
170 بازدید

به نام خداوند بخشنده مهربان « مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَىٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا » ( آیه ۲۳ سوره احزاب) انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، میدان آزمایش بزرگ خداوند است که در برابر همه ما گشوده شده، انتخابات صرفا یک رویداد سیاسی نیست، یک آزمون […]

به نام خداوند بخشنده مهربان

« مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَىٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا » ( آیه ۲۳ سوره احزاب)

انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، میدان آزمایش بزرگ خداوند است که در برابر همه ما گشوده شده، انتخابات صرفا یک رویداد سیاسی نیست، یک آزمون الهی_اعتقادی است. فرصتی برای سازندگی ایران اسلامی و تحقق آرمان‌های یک ملت تمدن ساز است. ملتی که مقدمه ساز انقلاب عظیم انسان کامل و منادی صلح جهان و برپا کننده عدل و عدالت حضرت بقیه الله الاعظم (ارواحنا له الفداه) است.

از این رو حفظ این انقلاب، در کلام معمار بزرگ آن، حضرت امام خمینی (ره) از اوجب واجبات است و سرباز جان فدای حضرت روح الله ، سردار دلها حاج قاسم سلیمانی (ره)، نیز که تربیت یافته مکتب اوست فرمود: «جمهوری اسلامی حرم است»، پس دفاع از این حرم و ساختن و آباد کردنش و آماده شدن برای رسیدن به قله ظهور حضرت حجت (ع)، بر تک تک آحاد جامعه واجب و بلکه اوجب واجبات است .

در این میان ضمن اهمیت داشتن حضور حداکثری اقشار گوناگون جامعه در میدان مبارزه بزرگ، انتخاب پرکارترین، فعال‌ترین، قوی‌ترین و اصلح‌ترین شخص برای سکانداری قوه مجریه از اهمیت دوچندانی برخوردار می‌باشد.
در این راستا معلمان و فرهنگیان همچون گذشته به عنوان یک مرجع امین و جریان ساز، نقش بی‌بدیلی را برای بسیج سایر آحاد جامعه بر عهده دارند که باید به شایستگی این مأموریت را به سرانجام برسانند.

در این مسیر جمعی از فرهنگیان آموزش و پرورش دزفول با هم‌اندیشی های متعدد و با هدف دفاع از آرمان‌های امام راحل (ره) و به منظور تحقق مطالبات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و مردم شریف و نجیب ایران اسلامی به این نتیجه رسیدند که، در این شرایط حساس و با عنایت به همه ویژگی‌های مد نظر رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی و صرفاً برای رضای خدا و خشنودی شهدای عزیزمان به ویژه شهید جمهور حضرت آیت الله رئیسی، و با نگاه عمیق به اهداف عالیه انقلاب اسلامی ملت عزیز ایران، مدیر مجاهد،با برنامه و خستگی ناپذیر « جناب آقای دکتر سعید جلیلی» را به عنوان گزینه اصلح شناسایی و برای پیروزی ایشان تلاش خواهند کرد.

او از یادگاران دفاع مقدس و از مدیران با لیاقت که هم حفیظ است و هم علیم، نشان داده که با عشق به مردم و با سربازی ولایت، می توان تهدیدها را به فرصت تبدیل نمود و با استفاده از (یک جهان فرصت ، یک ایران جهش )را محقق نمود،ان شاءالله

دکتر جلیلی راه شهید رئیسی را با قوت بیشتری ادامه می‌دهد و نشان خواهد داد، نظریه اسلام سیاسی اهل بیت و ولایت فقیه می‌تواند هم دنیا و هم آخرت مردم را اداره و آباد کند و به سوی سعادت رهنمون سازد.

و من الله التوفیق
جمعی از فرهنگیان آموزش و پرورش شهرستان دزفول

برچسب‌ها:, , , , , ,