اضافه شدن ۷ رشته تحصیلات تکمیلی در دانشگاه علوم پزشکی دزفول

اضافه شدن ۷ رشته تحصیلات تکمیلی در دانشگاه علوم پزشکی دزفول
۱۴۰۳-۰۳-۱۹
77 بازدید

به گزارش عماریون دز، محمدامین بهمنش با اشاره به خدمات انجام‌شده در دولت سیزدهم و ظرفیت دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: در حال حاضر ۵۲۷ دانشجو در رشته پزشکی و یکهزار و ۲۰۰ نفر در ۱۵ رشته تحصیلی دیگر مشغول به تحصیل هستند. وی به فعالیت ۱۱۷ عضو هیات علمی و افزوده شدن چندین رشته دستیاری […]

به گزارش عماریون دز، محمدامین بهمنش با اشاره به خدمات انجام‌شده در دولت سیزدهم و ظرفیت دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: در حال حاضر ۵۲۷ دانشجو در رشته پزشکی و یکهزار و ۲۰۰ نفر در ۱۵ رشته تحصیلی دیگر مشغول به تحصیل هستند.

وی به فعالیت ۱۱۷ عضو هیات علمی و افزوده شدن چندین رشته دستیاری و کارشناسی ارشد در یکسال اخیر در این دانشگاه اشاره کرد و افزود: هدف وزارت بهداشت توسعه مقطع تحصیلات تکمیلی است و در این زمینه در دولت سیزدهم رشته‌های تحصیلی دانشگاه از ۸ رشته به ۱۵ رشته افزایش یافت.

بهمنش با اشاره به کسب رتبه نخست منطقه دانشگاه علوم پزشکی دزفول در بخش آزمون علوم پایه و پیش‌کارورزی، ادامه داد: در حوزه اخلاق در پزشکی نیز میان دانشگاه‌های تیپ ۳، رتبه نخست را کسب کردیم و کمیته تحقیقات دانشجویی به ۳ ستاره ارتقا پیدا کرد.

معاون آموزش تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی دزفول درخصوص یکی دیگر از دستاورد‌های دانشگاه در سال تحصیلی گذشته می‌گوید: واحد توسعه تحقیقات بالینی در دانشگاه، موفق به رتبه نخست در بین دانشگاه‌های تیپ ۳ شد.

برچسب‌ها:, , , , ,